    From: "Tlumacz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak sciagnac naleznosc ???
    Date: Thu, 21 Jul 2005 17:45:04 +0000 (UTC)

    Witam,
    Mam taki problem. Wykonywalam tlumaczenia dla jednej firmy "poza umowa"
    (byly to drobne tlumaczenia) i zawsze placili. Ostatnio (to znaczy juz kilka
    m-c minelo) wykonalam ponownie i niestety nie moge doczekac sie wyplaty
    pieniedzy. Pomimo moich e-maili i faksu pieniedzy nie widac. Mam jednak
    pytanie: posiadam cala korespondencje e-mailowa dotyczaca zlecenia oraz
    maila od zleceniodawcy informujacego mnie, ze zaplacil za wykonana usluge.
    Ale te pieniadze nigdy nie przyszly!!!!!. Czy to podchodzi pod
    jakies "oszustwo" badz cos innego? Czy jest sens wysylac wezwanie do zaplaty
    i procesowac sie? Obowiazek udowodnienia zaplaty bede przeciez ciazyl na
    stronie pozwanej. Poradzcie jak to ugryzc..

    Dzieki.

    Pozdr.