eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak odzyskać numer - umowa terminowa niedotrzymana przez operatora GSM › Jak odzyskać numer - umowa terminowa niedotrzymana przez operatora GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Michał <b...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak odzyskać numer - umowa terminowa niedotrzymana przez operatora GSM
    Date: Tue, 17 Apr 2007 01:01:09 +0200
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 52
    Message-ID: <f00v7p$cej$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: micom.ds.pg.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1176764473 12755 153.19.223.105 (16 Apr 2007 23:01:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2007 23:01:13 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:457029
    [ ukryj nagłówki ]

    U jednego z operatorów miałem numer telefoniczny. Początkowo jako
    pre-paid, następnie chciałem go zmigrować do normalnej usługi
    abonamentowej. Operator rzekomo dopiero wdrażał tę usługę, ale już
    świadczył komercyjnie. Podpisałem umowę na okres 24 miesięcy, kupiłem
    siakiś telefonik z promocji... i byłoby pięknie, gdyby nie to, że
    operator jej nie dotrzymał.

    Być może jestem jednym z nielicznych albo całkowicie jedyny - operator
    nie dotrzymał umowy terminowej. Całkowicie olał sprawę. Rzekomo miał
    problemy techniczne i coś się stało. Trochę już czasu minęło, dotąd
    posłałem kilka pism z pytaniami i żądaniem uruchomienia usługi,
    składałem niezliczone reklamacje.

    - migrowałem z prepaida do usługi abonamentowej;
    - umowę podpisałem w lipcu '05;
    - w ogóle nie uruchomiono usługi, przez kilka dni numer był aktywny we
    wcześniejszej usłudze prepaidowej, potem całkowicie zamilk - karta
    nieaktywna, na numer nie można się dodzwonić;
    - nigdy nie otrzymałem żadnej faktury na abonant ani usługi towarzyszące;
    - mam umowę na 24 miesiące od lipca '05 do lipca '07 na usługę abonametową;
    - numer nie jest aktywny, dotąd raczej nie powrócił do żadnej z transzy
    numerów, które są ponownie aktywowane;

    - po wielu reklamacjach po ponad 30 dniach nieaktywności karty zerwałem
    umowę;
    - na reklamacje ustne i pisma nie otrzymywałem żadnej odpowiedzi prócz
    poniższej;
    - pierwszą i jedyną pisemną odpowiedź otrzymałem w zimę '05/'06
    (datowana na 20.XII.05 ale dostarczona o wiele później, afair przed
    świętami). W skrócie: przykro nam, nic nie możemy, nie aktywujemy w
    abonamencie ani nie zwrócimy numeru do prepaidu, proponujemy 50zł za
    stratę numeru w formie doładowania innego prepaidu; wypchaj się i kup
    nowy starter.
    - nie skorzystałem z powyższego "odszkodowania";

    Chciałbym odzyskać numer, był on z pewnością niezły, może nawet jeden z
    nielicznych naprawdę złotych. Co mogę zrobić prócz wezwania do
    uruchomienia usługi lub zwrotu numeru w usłudze prepaid? Chcę odzyskać
    numer w jakiejkolwiek ofercie. Co lepiej ćwiczyć - UKE i zwrot numeru u
    tego operatora czy od razu migrację do innego operatora? Z racji
    omawianej umowy nie mam żadnych zobowiązań, bo usług nie wyświadczono,
    faktur nie wystawiano. Oczywiście nic nie płaciłem.


    Najprawdopodobniej niebawem skontaktuję się z UKE, ale nie chcę im od
    razu głowy zawracać. Będę wzięczny za sugestie na czym się
    skoncentrować, jak to dalej poprowadzić. Celem jest odzyskanie numeru.


    będę wdzięczny za rady
    --
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1