eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak odzyskać numer - umowa terminowa niedotrzymana przez operatora GSMJak odzyskać numer - umowa terminowa niedotrzymana przez operatora GSM
  • Data: 2007-04-16 23:01:09
    Temat: Jak odzyskać numer - umowa terminowa niedotrzymana przez operatora GSM
    Od: Michał <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    U jednego z operatorów miałem numer telefoniczny. Początkowo jako
    pre-paid, następnie chciałem go zmigrować do normalnej usługi
    abonamentowej. Operator rzekomo dopiero wdrażał tę usługę, ale już
    świadczył komercyjnie. Podpisałem umowę na okres 24 miesięcy, kupiłem
    siakiś telefonik z promocji... i byłoby pięknie, gdyby nie to, że
    operator jej nie dotrzymał.

    Być może jestem jednym z nielicznych albo całkowicie jedyny - operator
    nie dotrzymał umowy terminowej. Całkowicie olał sprawę. Rzekomo miał
    problemy techniczne i coś się stało. Trochę już czasu minęło, dotąd
    posłałem kilka pism z pytaniami i żądaniem uruchomienia usługi,
    składałem niezliczone reklamacje.

    - migrowałem z prepaida do usługi abonamentowej;
    - umowę podpisałem w lipcu '05;
    - w ogóle nie uruchomiono usługi, przez kilka dni numer był aktywny we
    wcześniejszej usłudze prepaidowej, potem całkowicie zamilk - karta
    nieaktywna, na numer nie można się dodzwonić;
    - nigdy nie otrzymałem żadnej faktury na abonant ani usługi towarzyszące;
    - mam umowę na 24 miesiące od lipca '05 do lipca '07 na usługę abonametową;
    - numer nie jest aktywny, dotąd raczej nie powrócił do żadnej z transzy
    numerów, które są ponownie aktywowane;

    - po wielu reklamacjach po ponad 30 dniach nieaktywności karty zerwałem
    umowę;
    - na reklamacje ustne i pisma nie otrzymywałem żadnej odpowiedzi prócz
    poniższej;
    - pierwszą i jedyną pisemną odpowiedź otrzymałem w zimę '05/'06
    (datowana na 20.XII.05 ale dostarczona o wiele później, afair przed
    świętami). W skrócie: przykro nam, nic nie możemy, nie aktywujemy w
    abonamencie ani nie zwrócimy numeru do prepaidu, proponujemy 50zł za
    stratę numeru w formie doładowania innego prepaidu; wypchaj się i kup
    nowy starter.
    - nie skorzystałem z powyższego "odszkodowania";

    Chciałbym odzyskać numer, był on z pewnością niezły, może nawet jeden z
    nielicznych naprawdę złotych. Co mogę zrobić prócz wezwania do
    uruchomienia usługi lub zwrotu numeru w usłudze prepaid? Chcę odzyskać
    numer w jakiejkolwiek ofercie. Co lepiej ćwiczyć - UKE i zwrot numeru u
    tego operatora czy od razu migrację do innego operatora? Z racji
    omawianej umowy nie mam żadnych zobowiązań, bo usług nie wyświadczono,
    faktur nie wystawiano. Oczywiście nic nie płaciłem.


    Najprawdopodobniej niebawem skontaktuję się z UKE, ale nie chcę im od
    razu głowy zawracać. Będę wzięczny za sugestie na czym się
    skoncentrować, jak to dalej poprowadzić. Celem jest odzyskanie numeru.


    będę wdzięczny za rady
    --
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1