  • 531. Data: 2021-01-30 14:45:00
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-30 o 10:33, Kviat pisze:

    > Piszesz tak, jakbyś jedyny na świecie jeździł samochodem, a wszyscy inni
    > prawo jazdy dostali wczoraj i nigdy nie jechali za traktorem.
    > Powinieneś zgłosić się na jakąś terapię, skoro inni uczestnicy ruchu cię
    > denerwują i wyjeżdżają na drogę tylko po to, żeby ci spowolnić jazdę.

    A jesteś pewien że sam masz dłużej niż miesiąc?
    Bo piszesz jakbyś nie miał.
    Statystyczny kierowca reaguje w zależności od okoliczności głownie
    odległości do punktu docelowego. Masz tam kilka kilometrów to
    spokojnie pojedziesz za traktorem, masz sto czy więcej nie
    wytrzymasz i wyprzedzisz na ciągłej.

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Nawzajem.

    Pozdrawiam

  • 532. Data: 2021-01-30 14:51:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. Wiesz dlaczego do budynku w którym rzekomo ma być bomba nie
    > wprowadza się sił ratowniczych, zanim się go nie sprawdzi?

    Gdybym nie widział z bardzo bliska "sprawdzenia pirotechnicznego" to
    może bym uwierzył w sens powyższego twierdzenia;)

    --
    Shrek

  • 533. Data: 2021-01-30 15:18:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 14:45, RadoslawF pisze:
    > Bo piszesz jakbyś nie miał.

    Kviat, to jeden z tych, co napisze każdą bzdurę, byle tylko przedstawić
    inne zdanie, niż moje. Jeśli bym napisał, że murzyna można poznać po
    ciemnej skórze, to gość się uprze, że są biali murzyni :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 534. Data: 2021-01-30 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie. Wiesz dlaczego do budynku w którym rzekomo ma być bomba nie
    > wprowadza się sił ratowniczych, zanim się go nie sprawdzi?

    Ok, ja juz chyba straciłem nadzieje...
    Policja pokazuje we wszystkich statystykach ze najczestsza przyczyna
    wypadków drogowych jest nadmierna predkosc i nieudzielenie
    pierwszenstwa.
    Okazuje sie ze według ciebie jest to fakt parkowania auta przy drodze.
    Poddaje sie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 535. Data: 2021-01-30 17:57:34
    Od: Kviat

    > W śród policjantów Służby Ruchu Drogowego na pewno.

    > Widocznie pozostali rozumieją, co napisałem. Wszystkim dogodzić nie da rady.

    Napisałeś, że obecność milicji na drogach zwiększa prawdopodobieństwo ofiar.
    I znowu masz rację. Wszyscy pozostali też zrozumieli co napisałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 536. Data: 2021-01-30 18:06:23
    Od: Kviat

    > A jesteś pewien że sam masz dłużej niż miesiąc?

    Tak.

    > Bo piszesz jakbyś nie miał.

    Nie. Piszę tak, bo mam.

    > Statystyczny kierowca reaguje w zależności od okoliczności głownie
    > odległości do punktu docelowego.

    Głównie, to kierowca ma przestrzegać przepisów niezależnie w jak długą
    trasę wyjechał.

    > Masz tam kilka kilometrów to
    > spokojnie pojedziesz za traktorem, masz sto czy więcej nie
    > wytrzymasz i wyprzedzisz na ciągłej.

    Chyba ty.

    Czyli co? Jak policja zatrzyma takiego delikwenta i on powie: panie! ja
    mam sto czy więcej kilometrów do domu i nie wytrzymałem!
    To policjant powinien powiedzieć: a to spoko! życzymy szerokiej drogi!
    Serio?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 537. Data: 2021-01-30 18:34:05
    Od: Kviat

    > Kviat, to jeden z tych, co napisze każdą bzdurę, byle tylko przedstawić
    > inne zdanie, niż moje.

    Nie mieszaj pojęć. Co innego mieć inne zdanie na jakiś temat, a co
    innego pisać bzdury. Nie pisz bzdur, to nie będziesz miał powodów do
    płaczu, że ja mam inne zdanie.
    To takie proste. Serio.

    Zachowujesz się jak typowy płaskoziemca, któremu się tłumaczy, że
    pieprzy bzdury, a on dalej swoje: ale ja mam inne zdanie, i to ty
    piszesz bzdury, bo masz inne zdanie, niż moje!

    Wskakujący masowo piesi pod samochody to pierdolenie bzdur i bezczelne
    zaprzeczanie faktom, a nie inne zdanie. Nie mieszaj pojęć.

    > Jeśli bym napisał, że murzyna można poznać po
    > ciemnej skórze, to gość się uprze, że są biali murzyni :-)

    Jeśli byś tak napisał, to znowu wyszedłbyś na nieuka i znowu mielibyśmy
    z ciebie pośmiewisko.

    Bo jak najbardziej biali murzyni istnieją.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%9Bladowania_os
    %C3%B3b_dotkni%C4%99tych_albinizmem

    I teraz masz problem. Nie ma ciemnej skóry, więc nie dasz rady
    rozpoznać, że to murzyn.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 538. Data: 2021-01-31 00:01:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 17:57, Kviat pisze:

    > Napisałeś, że obecność milicji na drogach zwiększa prawdopodobieństwo
    > ofiar.

    Nie. To kolejny raz Tobie się wydaje, że ja coś takiego napisałem i
    zaczynasz walczyć z tą głupotą. Tyle, że ja nic takiego nie napisałem.
    Napisałem, że z powodu tego, że ta droga po prostu nie spełnia standardu
    w stosunku do potrzeb, to "wpompowywanie" tam policjantów niczego nie
    zmieni. Na pewno nie zmniejszy ilości wypadków, za to teoretycznie może
    zwiększyć straty wśród policjantów.

    > I znowu masz rację. Wszyscy pozostali też zrozumieli co napisałeś.

    Postaram się, byś i Ty zrozumiał.

    --
    Robert Tomasik

  • 539. Data: 2021-01-31 00:28:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 15:59, Budzik pisze:
> [...]
    > pierwszenstwa.
    > Okazuje sie ze według ciebie jest to fakt parkowania auta przy drodze.

    Bo wyciągasz głupie wnioski. Zauważyłem jedynie, że z uwagi na to, ze
    droga wąska, kręta i bardzo obciążona, to policjanci stojąc koło niej
    zmienić tego nie zdołają. Przecież jej nie wyprostują. Tam i tak się
    szybko jechać nie da. Chyba, że nocą, jak jest mały ruch.

    Natomiast teoretycznie stojący policjant może zostać potrącony i zginąć.
    No więc reasumując to zmniejszyć ilość ofiar ich obecność nie zmniejszy,
    a teoretycznie istnieje niezerowe prawdopodobieństwo, ze ktoś w nich
    uderzy. Jak ich nie będzie, to na pewno w nich nie uderzy.

    Kilka lat temu drogę wyremontowano. I pomysł dobry, tylko głupotą było
    pociągnięcie na tych 50 km ciągłego pasa. Wcześniej ludzie starali się
    wyprzedzać na tych odcinkach, co była przerywana. Oczywiście, raz na
    czas znalazł się kretyn, co to na ciągłej wyprzedzał. Ale większość
    jednak się stosowała do znaków.

    Teraz wyprzedzają "gdzie popadnie", bo nigdzie nie wolno. Przy dużym
    ruchu już jeden ciągnik na tych 50 km powoduje, że cała kolumna zaczyna
    jechać z jego prędkością, bo na sporych odcinkach naprawdę nie da się go
    wyprzedzić niezależnie już nawet od tej ciągłej linii.

    Takie same zamieszanie robią TIR-y. Lina produkcyjna do butelkowania
    wody mineralnej ma wydajność rzędu 10 ton na godzinę. Pracuje całą dobę.
    W większych rozlewniach jest ich kilka. Na TIR-a wchodzi 20 ton (24
    palety po około 800 kg) Czyli jeden TIR na dwie godziny. Mamy masę
    TIR-ów wywożących wodę mineralną z Krynicy, Muszyny, Powroźnika i
    Piwnicznej oraz pomniejszych rozlewni. Sądzę, ze to kilkanaście na
    godzinę. W zasadzie wszystkie pchają się na Brzesko, a przecież to nie
    jedyne ładunku. Na płaskim taki TIR jedzie nawet szybko, ale na
    podjazdach, to niestety mu brakuje mocy. Tu już - moim zdaniem -
    należałoby to na tory wrzucić. Jest linia kolejowa przez większość tych
    miejscowości (poza rozlewnią MULTI-VITA). Przechodzi zasadniczo przy
    tych zakładach. Może i jakąś bocznicę by trzeba, ale nikt nad tym nie
    myśli. Teraz jeszcze chcą zrobić przejście towarowe w Piwnicznej i
    ludzie zaczęli protesty. Wychodzą na drogi itd.

    Reasumując, to zwiększenie ilości patroli ma sens tam, gdzie zagrożenie
    wypływa z niefrasobliwości kierowców. Jak zagrożenie wynika z jakości
    drogi, to da to niewiele.

    --
    Robert Tomasik

  • 540. Data: 2021-01-31 00:35:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 18:34, Kviat pisze:
    > Nie pisz bzdur, to nie będziesz miał powodów do płaczu, że ja mam inne
    > zdanie.

    Ależ mnie najmniej obchodzi fakt, ze masz inne zdanie. Nikt Ci nie broni
    się błaźnić. Jeśli chodzi o mnie, to jest wesoło :-)

    --
    Robert Tomasik