  • 541. Data: 2021-01-31 05:18:12
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-30 o 18:06, Kviat pisze:

    > Tak.

    Nie jestem tego taki pewny.

    > Nie. Piszę tak, bo mam.

    Nie. Piszesz jakbyś nie miał. :-)

    > Głównie, to kierowca ma przestrzegać przepisów niezależnie w jak długą
    > trasę wyjechał.

    Powinien to jedno a co robi to drugie.
    Jakby każdy robił co powinien toby policja była zbędna.
    A nie jest czego jak widać nie ogarniasz.

    > Chyba ty.

    Statystycznie ja też.

    > Czyli co? Jak policja zatrzyma takiego delikwenta i on powie: panie! ja
    > mam sto czy więcej kilometrów do domu i nie wytrzymałem!

    Wolno mu tak powiedzieć.

    > To policjant powinien powiedzieć: a to spoko! życzymy szerokiej drogi!
    > Serio?

    Policjant powinien powiedzieć coś innego.
    Pojeździsz, spotkasz się z policjantami to i dowiesz się co mówią
    w podobnych przypadkach.

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Ja tobie też.

    Pozdrawiam

  • 542. Data: 2021-01-31 07:16:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-30, Kviat <Kviat> wrote:

> [...]
    > Powinieneś zgłosić się na jakąś terapię, skoro inni uczestnicy ruchu cię
    > denerwują i wyjeżdżają na drogę tylko po to, żeby ci spowolnić jazdę.

    Ale problem instnieje i jednak znakomita większość wyprzedzi ten
    ciągnik. Nie zdziwiłbym się się, gdyby jakiś sąd, w zalezności od
    konkretnych okoliczności, uznał takie wyprzedzenie jako działanie w
    stanie wyższej konieczności.

    Przypomniało mi się coś z mojego podwórka, co muszę gdzieś zgłosić a
    ciągle zapominam. Na dość sporym skrzyżowaniu, choć umiarkowanie
    ruchliwym, najprawdopodobnie działa wadliwie jeden z czujników
    podjezdniowych. Efekt jest taki, że w 80% sytuacji, jak stoję motorem
    pierwszy przed światlami to nie zmienia się światło, póki na pasie obok
    nie stanie samochód. A jak nie stanie, to co, mam niby kiblować do
    usranej śmierci lub pojawienia się radiowozu?

    --
    Marcin

  • 543. Data: 2021-01-31 08:03:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > nie stanie samochód. A jak nie stanie, to co, mam niby kiblować do
    > usranej śmierci lub pojawienia się radiowozu?

    Czujniki indukcjyjne bafrdzo często nie wyłapują motocykli nie mówiąc o
    rowerach. Nie wiem jak u ciebie, ale u nas w końcu się zapali zielone.
    Zapala się co jakiś czas niezależnie od czujnika.

    --
    Shrek

  • 544. Data: 2021-01-31 08:58:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czujniki indukcjyjne bafrdzo często nie wyłapują motocykli nie mówiąc o
    > rowerach. Nie wiem jak u ciebie, ale u nas w końcu się zapali zielone.
    > Zapala się co jakiś czas niezależnie od czujnika.

    Nie wiem, bo zawsze kombinuję przestawiając motocykle bliżej, dalej. W
    końcu ktoś nadjedzie. Ale rekord to 5 zmian świateł z kilkunastoma
    autami za mną i ca 15 min czekania.

    --
    Marcin

  • 545. Data: 2021-01-31 09:06:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem, bo zawsze kombinuję przestawiając motocykle bliżej, dalej. W
    > końcu ktoś nadjedzie. Ale rekord to 5 zmian świateł z kilkunastoma
    > autami za mną i ca 15 min czekania.

    Nie - to u nas znacznie szybciej. Kilka minut to max.

    --
    Shrek

  • 546. Data: 2021-01-31 09:57:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie wiem, bo zawsze kombinuję przestawiając motocykle bliżej, dalej. W
    > końcu ktoś nadjedzie. Ale rekord to 5 zmian świateł z kilkunastoma
    > autami za mną i ca 15 min czekania.

    Ciekawe czy zasięgiem takiej pętelki już po zatopieniu w jezdni
    można jakoś sterować?

  • 547. Data: 2021-01-31 10:29:09
    Od: Kviat

    > Napisałem, że z powodu tego, że ta droga po prostu nie spełnia standardu
    > w stosunku do potrzeb, to "wpompowywanie" tam policjantów niczego nie
    > zmieni.

    Nic takiego nie napisałeś.
    To po pierwsze.

    > Na pewno nie zmniejszy ilości wypadków, za to teoretycznie może
    > zwiększyć straty wśród policjantów.

    I ciąg dalszy bzdur... To po drugie.
    Absurd tego twierdzenia już ci pokazałem i nadal nie dotarło.

    To jeszcze raz: obecność pieszych patroli milicji w parkach teoretycznie
    może zwiększyć straty wśród milicjantów, bo się mogą potknąć i złamać
    nogę, a nie dajboże trafią na sebiksa z piwem na ławce i dodatkowo mogą
    dostać wpierdol od sebiksa. To lepiej nie wysyłać milicji na patrole do
    parków, bo na pewno nie zmniejszy to ilości agresywnych sebiksów, za to
    teoretycznie zwiększy straty wśród milicji. Niech stoją pod pomnikami,
    pilnują bałwanków i pałują pokojowo protestujących ludzi.

    To po chuj płacimy pensje takiej milicji?

    > Postaram się, byś i Ty zrozumiał.

    Ale zrozumiałeś, że obecność milicji po pomnikami i pilnowanie bałwanków
    nie tylko teoretycznie, ale na pewno nie zmniejszy ilości ofiar na
    drogach? Czy to też cię przerosło?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 548. Data: 2021-01-31 10:39:59
    Od: Kviat

    W dniu 31.01.2021 o 05:18, RadoslawF pisze:

    > Pojeździsz, spotkasz się z policjantami to i dowiesz się co mówią
    > w podobnych przypadkach.

    Już ci Tomasik wytłumaczył, że milicja na drogach tylko zwiększa ilość
    śmiertelnych wypadków, więc teoretycznie nie pownienem mieć okazji ich
    spotkać i dowiedzieć się co mówią.
    Nie wyprzedzam na ciągłych liniach, bałwanków nie lepię... no nie ma
    szansy żebym się dowiedział. Umrę w niewiedzy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 549. Data: 2021-01-31 10:50:34
    Od: Kviat

    > Ale problem instnieje i jednak znakomita większość wyprzedzi ten
    > ciągnik.

    W cywilizowanych krajach znakomita większość nie wyprzedza.
    Da się.
    Wiem, bo mam prawo jazdy ;)

    > Nie zdziwiłbym się się, gdyby jakiś sąd, w zalezności od
    > konkretnych okoliczności, uznał takie wyprzedzenie jako działanie w
    > stanie wyższej konieczności.

    No jeżeli to było działanie w stanie wyższej konieczności... to dlaczego
    miąłby nie uznać?
    Chyba nie o takich, konkretnych okolicznościach, jest dyskusja.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 550. Data: 2021-01-31 11:44:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 10:50, Kviat pisze:
    > W cywilizowanych krajach znakomita większość nie wyprzedza.
    > Da się.

    Do spowodowania wypadku wystarczy jeden, który wyprzedzi.

    > Wiem, bo mam prawo jazdy ;)

    W tym konkretnym wypadku nie ma to żadnego znaczenia. W cywilizowanych
    krajach nikt nie robi ciągłej linii na 50 kilometrach, bo wiadomo jak
    się to skończy.

    --
    Robert Tomasik