  • 521. Data: 2021-01-29 19:14:55
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W taki, że zginął / zostaną reanni Ci, którzy wejdą nei zauważeni przez
    > kierujących. Oczywiście bedzie winny kierowca, ale nie zmieni to ilości
    > rannych / zabitych.

    W takim razie w myśl twojej logiki oficjalne otwarcie sezonu na pieszych
    powinno zmniejszyć ilośc ofiar. Statystyki są bezlitosne - im bardziej
    azjatyckie podejście do pierwszeństwa pieszych tym więcej ofiar. Do
    niedawna wydawało się, że wiadomo w kierunku którego kontynentu
    aspirujemy. Teraz już to takie pewne nie jest, więc kto wie - może twoje
    będzie na wierzchu.

    --
    Shrek

  • 522. Data: 2021-01-29 19:16:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teraz ma ustąpić pierwszeństwa samochodom, a też wpadają.

    WAT kurwa? Możesz podać podstawę prawną? Czy was już do reszty powaliło
    w tej policji? Masz jak byk napisane, że pieszy ma pierwszeństwo, a tu
    kulson twierdzi, że w przepisach stoi że ma pierwszeństwa ustąpić.
    Policjant!

    --
    Shrek

  • 523. Data: 2021-01-29 19:36:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 29.01.2021 o 18:44, J.F. pisze:

    >Pieprzenie w bambus:P Oni są autofahren nation więc posiadanie
    >samochodu nie robi na nich wrażenia. Raz jest kierowcą, raz pieszym.
    >U nas cały czas niektórzy myślą, że skoro mają samochód to są w jakiś
    >sposób lepis i nalezy się z nimi bardziej liczyć.

    A u nich pieszym sa rzadziej, skoro mozna samochodem podjechac :-)

    P.S. Kultura u nich taka, ze trzeba 8 znakow ostrzegawczych na
    przejscie
    https://www.youtube.com/watch?v=VBgjDIJP2mA

    I to gdzie - w strefie 30km/h ;-)

    PPS. I taka kultura
    https://www.youtube.com/watch?v=CnkfDzVYUvY

    >Naprawdę muszę, żeby uwierzyć? Gdzie wy żyjecie?

    Musisz, moze Ci sie tylko wydaje, ze tak zwracasz uwage na przejscia
    :-)

    J.

  • 524. Data: 2021-01-29 19:51:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2021 o 19:36, J.F. pisze:

    > A u nich pieszym sa rzadziej, skoro mozna samochodem podjechac :-)

    Tym bardziej nie ma problemu ich puścić, skoro tak mało tych pieszych.
    Nie wiem - w niemcowie często nie bywam - ty masz bliżej. Mnie
    rozwaliło, że na przejazdach kolejowych walą na pełnej kurwie. Czesi
    przynajmniej białe migające mają, a u niemców jak nie ma czerwonego to
    znaczy że wolno - nie ma prawa się popsuć;)

    > P.S. Kultura u nich taka, ze trzeba 8 znakow ostrzegawczych na przejscie
    > https://www.youtube.com/watch?v=VBgjDIJP2mA
    >
    > I to gdzie - w strefie 30km/h ;-)

    Oj tam oj tam

    https://www.google.pl/maps/@52.2260586,21.0429127,3a
    ,15y,172.42h,87.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1smkwiqSep-jn-
    ZF1vfDwv5w!2e0!7i16384!8i8192

    A co ten kolo z ADAC mówił?

    > PPS. I taka kultura
    > https://www.youtube.com/watch?v=CnkfDzVYUvY

    No i? Ja bym przeszedł po pierwszym. Jestem europejczykiem, to łażę tak
    jak mi wygodnie i żeby innym nie włazić przed maskę:P

    > Musisz, moze Ci sie tylko wydaje, ze tak zwracasz uwage na przejscia :-)

    OMG - muszę kamerkę naprawić:(
    --
    Shrek

  • 525. Data: 2021-01-30 10:33:31
    Od: Kviat

    W dniu 29.01.2021 o 18:10, J.F. pisze:

    > Trafisz kiedys - zobaczymy co powiesz po 3 km :-P

    Piszesz tak, jakbyś jedyny na świecie jeździł samochodem, a wszyscy inni
    prawo jazdy dostali wczoraj i nigdy nie jechali za traktorem.
    Powinieneś zgłosić się na jakąś terapię, skoro inni uczestnicy ruchu cię
    denerwują i wyjeżdżają na drogę tylko po to, żeby ci spowolnić jazdę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 526. Data: 2021-01-30 10:38:41
    Od: Kviat

    > Jeśli stoi koło drogi, to zawsze koziołkujący pojazd może go uderzyć.
    > Jeśli go nie będzie, to prawdopodobieństwo niepomiernie spada - nawet do
    > zera.

    Czyli likwidując drogówkę zmniejszymy prawdopodobieństwo ofiar do zera.
    I budżet sporo zaoszczędzi. Zadziwiające, że jeszcze nikt na to nie wpadł.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 527. Data: 2021-01-30 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli stoi koło drogi, to zawsze koziołkujący pojazd może go
    > uderzyć. Jeśli go nie będzie, to prawdopodobieństwo niepomiernie
    > spada - nawet do zera.

    Zapomniałes emotikona?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 528. Data: 2021-01-30 13:11:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 12:59, Budzik pisze:

    > Zapomniałes emotikona?

    Nie - to po prostu milicjant.
    --
    Shrek

  • 529. Data: 2021-01-30 14:37:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2021 o 10:38, Kviat pisze:

    > Czyli likwidując drogówkę zmniejszymy prawdopodobieństwo ofiar do zera.

    W śród policjantów Służby Ruchu Drogowego na pewno.

    > I budżet sporo zaoszczędzi. Zadziwiające, że jeszcze nikt na to nie wpadł.

    Widocznie pozostali rozumieją, co napisałem. Wszystkim dogodzić nie da rady.

    --
    Robert Tomasik

  • 530. Data: 2021-01-30 14:39:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zapomniałes emotikona?

    Nie. Wiesz dlaczego do budynku w którym rzekomo ma być bomba nie
    wprowadza się sił ratowniczych, zanim się go nie sprawdzi?

    --
    Robert Tomasik