  • Data: 2005-06-03 12:36:29
    Temat: Interpretacja znaku drogowego!
    Od: Andrzej<x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Niedawno otrzymałem od straży miejskiej mandat karny za wjazd w ulicę, na której
    obowiązuje zakaz ruchu. Na początku ulicy znajduje się znak "zakaz ruchu w obu
    kierunkach". Pod znakiem tabliczka "nie obowiązuje w godz. 9-19". Mandat
    otrzymałem o godzinie 19:40. Strażnik miejski twierdził, że zakaz obowiązuje od
    godziny 19:00.

    Jak można zinterpretować treść tabliczki "nie obowiązuje w godz. 9-19" ?

    Moim zdaniem jest to przedział między 9:00 a 19:59, ponieważ 19 godzina doby to
    przedział między 19:00 a 19:59. Jeśli rację miałby strażnik zapis na tabliczce
    powinien mieć treść "nie obowiązuje w godz. 9:00-19:00".

    Pozdrawiam,
    Andrzej

    -> http://usenet.pomocprawna.info