  • Data: 2007-08-10 21:26:29
    Temat: Integracja baz danych a prawo autorskie
    Od: rennis <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam watpliwosci co do legalnosci laczenia sie z baza danych
    komercyjnego programu.
    Czy dozwolona jest nastepujaca operacja:

    Firma FIRMA_X uzytkuje komercyjny program PROG_1, ktory kozysta z bazy
    danych BAZA_1 (np. SQL Server 2005 Express Edition) i składuje w niej
    DANE_1.
    Ta sama firma FIRMA_X posiada witryne internetowa (PROG_2) kozystajaca
    z bazy danych BAZA_2 (np. MySQL) i składuje w niej DANE_2.

    Czy wolno mi napisac program na licencji GPL i rozpowszechniac go za
    darmo, ktorego zadaniem jest przenoszenie czesci danych z bazy danych
    BAZA_1 do bazy danych BAZA_2?

    Po zakonczeniu przenoszenia danych BAZA_2 składuje DANE_1 oraz DANE_2.
    Baz danych programu komercyjnego PROG_nie jest w zaden sposob
    modyfikowana jedynie wykonuje na niej zdalnie odczyt.

    Jesli nie wyrazilem sie dosc jasno to prosze o sugestje co wyjasnic
    lub uzupelnic.

    Pozdrawiam
    Tomasz Rutkowski