  • Data: 2007-08-11 21:02:18
    Temat: Re: Integracja baz danych a prawo autorskie
    Od: rennis <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ważną kwestią jest tutaj licencja sterownika do baz. Zauważ, że GPL zabrania
    > łączenia z bibliotekami na innej licencji, zatem np. biblioteki Oracle
    > kilent musi mieć własne i sam je musi zainstalować.

    Z tym nie powinno być problemu. Ponieważ ten konkretny program
    napisany jest w PHP.

    Reasumujac przy integracji baz danych nalezy zwrocic uwage na:
    1. Wlasciciela danych
    2. Licencje baz danych i programow je uzytkujacych
    3. Licencje sterownikow baz danych uzywanych w programie
    synchronizujacym

    Chyba o niczym nie zapomnialem?

    Mam jeszcze jedno pytanie.
    Czy wolno mi w dokumentacji programu synchronizujacego umiescic
    fragment schematu bazy danych, ktory wykozystuje?
    Dodam tylko ze chodzi o fragment schematu bazy danych programu firmy
    XXXXX.
    Wydaje mi sie ze nie ale nie jestem pewny.

    Pozdrawiam
    Tomasz Rutkowski