  • 31. Data: 2011-08-26 09:08:30
    Temat: Re: Ignorantia iuris nocet
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 26.08.2011 10:28, Johnson wrote:

    > I następnie gdy się okaże że podejrzenia nie były słusznie mówi się panu
    > "pan tu już nie pracuje, gdyż musi pan odbyć karę więzienia" ;)

    Przecięz odnosiłem się do sugerowanego zamachu stanu przed którym
    immunitet miał bronić. Przecież szeregowi SBcy zbytnio nie ucierpieli
    jak się okazało że wyrywali paznokcie niewinnym ludziom.

    Tomek

  • 32. Data: 2011-08-26 09:10:56
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 26.08.2011 11:08, tomek wrote:

    > Przecięz odnosiłem się do sugerowanego zamachu stanu przed którym
    > immunitet miał bronić. Przecież szeregowi SBcy zbytnio nie ucierpieli
    > jak się okazało że wyrywali paznokcie niewinnym ludziom.

    Za szybko wcisnąłem "Wyślij" - chodziło mi o to, że jeśli ktoś chciałby
    przeprowadzić zamach stanu poprzez zatrzymanie posłów przed ważnym
    głosowaniem, to raczej cały pion ludzi by za tym stał. Nie mówimy o
    jednym policjancie który się wychylił.

    SBcy też często byli poza ówczesnym prawem, ale ponieważ mieli za sobą
    "plecy" to wszystko było ok (dla nich).

    Tomek

  • 33. Data: 2011-08-26 15:42:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Aug 2011, tomek wrote:

    > A kiedy wyszliśmy z UE że ustawę o VAT uchylono :-) ?

    Nie no, mogli tak skutecznie nowelizować, że rozmienili 4 poziom
    wyłączeń na kilkanaście 3 poziomowych przypadków :D
    A niestety nie pamiętam w którym miejscu to było :>

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2011-08-26 15:50:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > I następnie gdy się okaże że podejrzenia nie były słusznie mówi się
    > panu "pan tu już nie pracuje, gdyż musi pan odbyć karę więzienia" ;)

    Czyli podejrzewanie sfałszowania legitymacji i chęć jej sprawdzenia są
    nielegalne? To w takim razie sfałszowanie takiej legitymacji i
    posługiwanie sie nią jest jest wyłączone spod ścigania czyli de facto
    legalne?

  • 35. Data: 2011-08-26 16:37:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-26 17:50, Alek pisze:

    > Czyli podejrzewanie sfałszowania legitymacji i chęć jej sprawdzenia są
    > nielegalne?

    Nie, zatrzymywanie wbrew prawu jest nielegalne.
    A podejrzenia policjant w głowie może mieć bezkarnie ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 36. Data: 2011-08-26 16:49:56
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 26.08.2011 17:42, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie no, mogli tak skutecznie nowelizować, że rozmienili 4 poziom
    > wyłączeń na kilkanaście 3 poziomowych przypadków :D

    Eee, przecież wtedy by diet nie dostali za spartaczoną robotę ;)

    > A niestety nie pamiętam w którym miejscu to było :>

    :)

    Tomek

  • 37. Data: 2011-08-27 19:55:09
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > No to proponuję wprowadzić "odstrzał selekcyjny". Raz w roku, w
    > komputerowo losowanym dniu można wejść do sejmu z bronią i strzelać do
    > osłów. Przeżyją najlepsi, a pogłowie się zmniejszy. Cóż za oszczędność dla
    > budżetu! ;)
    >
    > --
    >
    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

    Hmmm obawiam sie ze to nie byloby wykonalne.
    Wiesz jaka bylaby kolejka chetnych w tym dniu? :)

  • 38. Data: 2011-08-27 20:03:43
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > (25.08.2011 17:38), mokpl wrote:

    > Poza tym, pewnie czytelnie wszystkich uniwersytetów. Bierzesz dzienniki
    > ustaw, monitory rządowe i inne takie i czytasz... powinieneś się zmieścić
    > w skończonym czasie.
    >
    > p. m.

    Oj chyba nie bardzo sie zmiesci- przeciez ktos sie chwalil ze uchwalili w
    sejmie w jednym tylko roku (2009 lub 2010 choc tutaj moge sie mylic) 12 000
    (tak dwanascie tysiecy) stron przepisow...

  • 39. Data: 2011-08-27 21:25:28
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 27.08.2011 22:03, Przemek wrote:
> [...]
    > sejmie w jednym tylko roku (2009 lub 2010 choc tutaj moge sie mylic) 12 000
    > (tak dwanascie tysiecy) stron przepisow...

    Eee to jakieś plotki z tymi 12000.

    W 2009 r. było tego 18349 stron, a w 2010 r. - 18204 stron :)

    Tomek

  • 40. Data: 2011-08-28 05:21:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał

    > Eee to jakieś plotki z tymi 12000.
    > W 2009 r. było tego 18349 stron, a w 2010 r. - 18204 stron :)

    A sejmowa produkcja to jeszcze nie jest całe prawo.