    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ignorantia iuris nocet
    Date: Fri, 26 Aug 2011 11:10:56 +0200

    On 26.08.2011 11:08, tomek wrote:

    > Przecięz odnosiłem się do sugerowanego zamachu stanu przed którym
    > immunitet miał bronić. Przecież szeregowi SBcy zbytnio nie ucierpieli
    > jak się okazało że wyrywali paznokcie niewinnym ludziom.

    Za szybko wcisnąłem "Wyślij" - chodziło mi o to, że jeśli ktoś chciałby
    przeprowadzić zamach stanu poprzez zatrzymanie posłów przed ważnym
    głosowaniem, to raczej cały pion ludzi by za tym stał. Nie mówimy o
    jednym policjancie który się wychylił.

    SBcy też często byli poza ówczesnym prawem, ale ponieważ mieli za sobą
    "plecy" to wszystko było ok (dla nich).

    Tomek