eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHmm, partacze w autoryzowanym serwisie samochodowym... Jak z nimi rozmawiać? › Hmm, partacze w autoryzowanym serwisie samochodowym... Jak z nimi rozmawiać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek C" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Hmm, partacze w autoryzowanym serwisie samochodowym... Jak z nimi
    rozmawiać?
    Date: Tue, 22 Jul 2008 21:05:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <g65b1c$jcl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cdy130.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1216753516 19861 83.30.174.130 (22 Jul 2008 19:05:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jul 2008 19:05:16 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: stanislawnowak10
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:545079
    [ ukryj nagłówki ]

    Sytuacja wygląda tak, posiadałem gwarancję na samochód do dnia 20.07 br..
    Przeszło miesiąc temu zgłosiłem się z usterką klapy bagażnika... Usterka
    polegała na tym, że bagażnika nie dało się otworzyć przyciskiem który jest
    wewnątrz auta... Po pierwszych oględzinach stwierdzono, że uszkodzony jest zamek
    i należy go wymienić... Zignorowano moje sugestie które dotyczyły tego, że to
    nie wina zamka, tylko siłowników hydraulicznych klapy (temat znany na forum dot.
    tego modelu i jestem pewny, że wadą są siłowniki a nie zamek...). Czekałem ponad
    miesiąc czasu aż przyjdą części, najpierw zamówiono przez pomyłkę zamek do
    innego nadwozia, po czym kazano mi czekać kolejne 3 tygodnie na części. Części
    (zamek) przyszły, umówiłem się na dzisiaj na wymianę. Zlecenie było otwarte
    miesiąc temu, wiec nie był problemu z tym, że gwarancja skończyła sie w
    niedziele... Wymieniono zamek, podregulowano mechanizm, oczywiście w ASO
    wszystko działało... Niestety wieczorem stwierdziłem , że klapa znowu się nie
    otwiera... :( To było do przewidzenia, bo tak jak wspomniałem wcześniej, to nie
    zamek jest winny, ale nie chciano mnie słuchać... Moje pytanie brzmi jak teraz
    wyegzekwować wymianę siłowników , skoro gwarancja minęła? Jak rozmawiać z
    serwisem? Kopię pierwszego zlecenia oczywiście mam, również dokumnet
    potwierdzający dzisiejszą wymianę zamka... Będę wdzięczny za pomoc...

    --
    Pozdrawiam
    Maciej C

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1