  • Data: 2005-08-21 11:01:12
    Temat: Hałas na granicy miasta...
    Od: "Reeno \(Tobiasz Paszkowski\)" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem z jednym panem... a moze to on ma problem ze mną, a właściwie z
    nami.
    Gram od dłuższego czasu w zespole hard rockowym z grupką przyjaciół. Na
    początku mieliśmy duże problemy ze znalezieniem sali do ćwiczeń (prywatne
    sale kosztują sporo), od niedawna jednak znajomy zaproponował nam absolutnie
    za darmo garaż, co było dla nas wybawieniem.

    Garaż mieści sie na samym końcu miasta, z jednej strony mamy działki (i
    koniec miasta) a z drugiej (jakieś 400 - 500m) są bloki. W okolicy działek
    (jakieś sto metrów od nas) jest tylko jeden dom mieszkalny i jeden "domek"
    na samych działkach.

    Niby wymarzone miejsce do grania, rozmawialiśmy nawet z ludzmi z tego
    pierwszego domku, czy może nie przeszkadzamy/hałasujemy (bo grywamy czasami
    do 23 i później). Mimo tego, że mieszka tam sporo osób włącznie z dziećmi -
    nikomu to absolutnie nie przeszkadza.

    Niestety jednak jak to w życiu bywa, nawet w lesie znajdzie sie jakiś "Buc".
    W domku na działkach, o którym wcześniej wspomniałem mieszka pewien pan,
    który (żeby było śmieszniej) jest z zawodu muzykiem - perkusistą i on tego
    hałasu znieść nie może. Wzywał już nawet policje, która po przyjeździe,
    razem z nami się z niego śmiała, ale zaznaczyli, że przy częstych skargach
    możemy mieć nieprzyjemności.

    ... Byliśmy później na policji dowiadywać się czy możemy coś zrobić, ale oni
    sami nie wiedzieli i zainsynuowali tylko, żebyśmy się nie martwili i robili
    swoje, ale chciałbym wiedzieć dokładnie jak ta sytuacja wygląda... czy on
    może nam zaszkodzić? I czy możemy grac legalnie chociaż do 22:00 (bo on nas
    straszył pozwem o zakłócanie miru domowego czy coś takiego - nie wiem, nie
    znam się).

    Dziekuję z góry za przeczytanie i odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Tobiasz