  • Data: 2007-11-02 10:32:24
    Temat: Gdzie trzymać buty robocze ?
    Od: Badman <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ostatnio zmienił się nam zastępca kierownika i wprowadza nowe zasady :(
    Dotychczas mogliśmy kaski ochronne i buty robocze trzymać na szafkach na
    ubranie robocze. Kiedy wróciłem do pracy kask i buty leżały na
    podłodze. Osobiście nie zostałem powiadomiony, że buty i kask nie
    mogą leżeć na szafce bo to nie ESTETYCZNIE wygląda (tak powtórzył
    kolega, który słyszał polecenie kierownika).
    Buty chowamy do szafki, gdzie mamy ubrania, ręcznik, itd. Po chodzeniu 8
    godzin w butach roboczych każdy wie jaki robi się zapach. Kiedy te buty
    są zamknięte razem z tymi rzeczami zapach jest przez nie pochłaniany :(
    Na jaki przepis można się powołać, aby to zmienić ? Firma jest bogata
    i zakup np. dodatkowych szafek na buty nie byłby wielkim obciążeniem.
    Badman