eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFreecoNetFreecoNet
  • Data: 2010-11-30 01:07:33
    Temat: FreecoNet
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym
    FreecoNet mają jakieś oszukańcze liczniki co to naliczaja już od samego
    wybrania numeru, od czasu oczekiwania na połączenie. Takich połaczeń w
    bilingu mam multum i jeszcze na dodatek za to płacę. Od "grosika" do
    "grosika" jakaś sumka zawsze się FreecoNetowi od każdego użytkownina
    uzbiera. Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja
    reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej
    poprawy nie ma. Dalej to samo. Dzwonię np. do kogoś czy do administracji
    gdzie nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie (nieraz nikt
    słuchawki nie odbierze), a licznik nabija. W Tlenofonie takich "numerów:
    nie było, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobić jak nie chcę
    zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1