eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFreecoNet › Re: FreecoNet
  • Data: 2010-11-30 12:33:12
    Temat: Re: FreecoNet
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-30 08:26, Henry(k) pisze:
    > Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisał(a):
    >
    >> Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja
    >> reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej
    >> poprawy nie ma. Dalej to samo.
    >
    > Po co płacisz? Jakby co miesiąc musieli wynajdywać te błędne połączenia i
    > je korygować, to szybko by się nauczyli co zrobić żeby nie trafiały na
    > fakturę.
    > A tak poleciał tylko e-mail do działu rozliczeń, z niego do działu bilingu,
    > z niego do central... A centrale VoIPowe są tak skomplikowane że nikomu się
    > nie będzie chciało ruszać konfiguracji...

    Jakbym nie zapłaciła za fakturę to poniosłabym konsekwencje. Poza tym
    musiałabym się już pożegnać z tą telefonią.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1