  • Data: 2010-11-30 12:30:33
    Temat: Re: FreecoNet
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-30 09:07, Ludek Vasta pisze:

    > Jestem w Freeconet od 2008 r., a taka sytuacja nigdy nie miała miejsce.
    > Wczoraj też dzwoniłem i kilka razy miałem zajęte. Teraz sprawdziłem w
    > panelu Freeconet, naliczył tylko te naprawdę zrealizowane połączenia.

    Ale ja jestem przeniesiona z Tlenofonu. Tlenofon przenosił wszystko do
    Freeconet.
    Nie będę Ci udawadniała (wklejała) danych. Ktoś nie ma sekretarki
    automatycznej, czekam na połączenie np. ze 2 minuty, ktoś nie odbiera,
    rozłączam sie,a licznik policzył od czasu wybrania numeru do "położenia
    słuchawki".

    --
    animka