eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFalszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu › Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
  • Data: 2009-06-13 12:33:20
    Temat: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupilam w sklepie towar, ktory okazal sie wadliwy. W tym samym dniu udalam sie
    do tego sklepu z mezem, celem wymiany towaru. Wlasciciel sklepu odmowil wymiany.
    Zwrocilam sie wiec do niego pisemnie z reklamacja, oznajmiajac, ze w przypadku
    nie uwzglednienia jej oddam sprawe do sadu. W odpowiedzi wlasciciel sklepu
    napisal mi, ze reklamacji nie uwzgledni i zeby nie straszyc go sadem, bo to on
    moze oddac mojego meza do sadu, poniewaz maz grozil mu pobiciem! Dodatkowo
    oswiadczyl w tym pismie, ze obecni wowczas w sklepie byli pracownik,
    przedstawiciele firmy i klienci. Wszystko to jest klamstwem, policzonym na
    zastraszenie mnie, abym odstapila od roszczenia reklamacyjnego. Maz byl wowczas
    ze mna w sklepie, ale w ogole sie nawet nie odzywal. Procz tego w sklepie byl
    wowczas jeszcze jeden pracownik sklepu i nikogo wiecej! Co z tym mozna zrobic?
    Czy takie pisemne oswiadczenie wlasciciela sklepu, ze maz mial zamiar go pobic
    jest juz karalne? Poza tym powoluje sie on na falszywych swiadkow!
    anna


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1