  • Data: 2006-09-26 06:38:31
    Temat: Faktura VAT - bez podpisu odbiorcy...
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dostałem fakturę VAT pocztą za usługę, którą wykonano mi nieprawidłowo.
    W związku z tym nie zgadzam się z kwotą, która jest na fakturze czy mam
    obowiązek zapłaty za całą fakturę dostarczoną mi w ten sposób? Czy fakt,
    że wykonawca nie ma żadnego mojego protokołu zakończenia prac uprawnia
    go do wystawiania faktur?

    Jeżeli tak, to ja też prowadząc działalność gospodarczą (np. sprzedaż
    komputerów) mogę wysłać sobie do pana X fakturę na 10 komputerów? I kto
    mi udowodni, że mu tego nie sprzedałem?

    Prawda to? Pomoże mi ktoś?