  • Data: 2006-10-09 07:52:29
    Temat: Re: Faktura VAT - bez podpisu odbiorcy...
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to teraz pytanie gdzie to jest napisane, ze wykonania takiego nie
    > bylo.
    >
    > j.

    W protokole mojego kierownika budowy. Zalecone jest wykonanie poprawek w
    kwestii wykonania zleconych prac. Protokołu po wykonaniach takowych
    nie ma, bo i wykonania nie było. Kierownik wykonał drugi protokół o tym,
    że wykonawca zrezygnował z wykonania zleconych mu poprawek.
    Po drugie termin wykonania całości zaleconych prac został przekroczony
    przez wykonawcę.

    Poza tym wykonanie takich prac i odbiór musi być (wg mnie) potwierdzony
    przeze mnie lub mojego kierownika.

    W.