  • Data: 2005-01-13 09:29:04
    Temat: Eksport uslug a stawka VAT
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie Grupowiczow

    Pozwalam sobie zadac pytanie tutaj, bo "kochane" US to ostatnia instytucja,
    ktora cos wie na ten temat. Wykonuje uslugi dla firmy zarejestrowanej w
    Holandii. Konkretnie jestem ich przedstawicielem handlowym w polsce. Usluga
    polega na opieka nad klientami, przyjmowanie zamowien i przekazywaniem ich
    do centrali itp (w branzy IT). Stad moje pytanie: wystawiajac fakture na
    usluge, jaka stawka VAT jest obowiazujaca w takim przypadku? Bede wdzieczny
    za informacje

    --
    YOeLL
    Neostrada- sponsor ograniczen