  • 11. Data: 2007-01-10 14:36:26
    Temat: Re: Dzierżawa gruntu na 30 lat?- co by wtopy nie było-pytanie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu PabloGT porozsypywal nastepujace haczki:
    > Na tym placu stawiam myjnie, po kilku latach facio robi foch, więc ja tą
    > myjnie biore i rozwalam bo jest moja - zgadza się ?
    IMHO budynek nalezy do wlasciciela terenu.
    Jesli cos wybudowales, to potrzebowales na to zezwolenie. Aby dostac
    zezwolenie, musiales pewnie przyniesc papierek ze zgoda wlasciciela
    terenu. Jest duza szansa ze podobnie bedzie z rozbiorka tej budowli.
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-01-10 14:41:50
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Niestety, budynki i budowle trwale związane z gruntem są własnością tego,
    > czyj jest grunt.
    > JaC

    Aha, to zmienia postać rzeczy, w sumie to można rozwiązać inaczej, bo rzecz
    polega na uprawie rolniczej a konkretnie uprawa owoców i budowa chłodni i
    małej przetwórni.
    Chłodnia ma być kontenerowa- więc z tym nie ma problemu.
    Pozostaje jeszcze instalacja nawodnieniowa + oczywiscie uprawa (drzewa)
    które są na trwałe związane z gruntem (korzeniami) więc one też są
    wlasnoscią właściciela gruntu? Bo w sumie to mogę je wyciąć i w kominku
    palić a właścicielowi zostawić te korzenie jakby co :)

    Paweł