  • 1. Data: 2007-01-10 09:12:54
    Temat: Niezwrócona pożyczka.
    Od: t...@p...onet.pl

    Pod koniec 2004 roku pożyczyłem znajomemu 6.500 zł na co mam umowe ( druk z
    netu) pozyczka był oprocentowana 10 % w skali roku i po 7 % miesiacach miał
    nastapić zwrot , z racji ze człowiek został bezrobotnym nie podejmowałem
    żadnych kroków prawnych w celu odzyskania kasy , od około roku pracuje on w
    Angli na początku przypuszczam ze na czarno teraz już chyba legalnie ale
    zaledwie doczekałem się zwrotu 1000 zł i reszty nie widać .Dlatego też mam
    zamiar odzyskać tą kase na drodze sądowej i tu mam pytanie jak to załatwić i
    jakie są koszty takiej sprawy ?

  • 2. Data: 2007-01-10 16:00:27
    Temat: Re: Niezwrócona pożyczka.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Pod koniec 2004 roku pożyczyłem znajomemu 6.500 zł na co mam umowe ( druk z
    > netu) pozyczka był oprocentowana 10 % w skali roku i po 7 % miesiacach miał

    Tak z ciekawości: podatek od pożyczki zapłacony?

  • 3. Data: 2007-01-11 09:13:57
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tak z ciekawości: podatek od pożyczki zapłacony?

    W formularzu pożyczki było że wszystkie koszty ponosi porzyczkobiorca czyli
    podatek czyba też ale nie wiem na 100% , czy nikt naprawde nie wie jak załatwić
    ten zwrot na drodze sądowej ??

  • 4. Data: 2007-01-11 09:14:20
    Od: t...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2007-01-11 09:18:42
    Od: g...@p...onet.pl

    > W formularzu pożyczki było że wszystkie koszty ponosi porzyczkobiorca czyli
    > podatek czyba też ale nie wiem na 100%

    Powinieneś wykazać przychody w zeananiu rocznym i odprowadzić 19% Belkowego.