  • 1. Data: 2007-01-10 09:23:46
    Temat: Skandal- Zasilek Pielegnacyjny-pomocy...
    Od: "Slawoj" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam mam taki problem i nie wiem jak go rozwiazac - Nie dosc ze nasze
    "panstwo" ma obywateli w nosie - to jeszcze kladzie im klody pod nogi ...Do
    niedawna nie mialem problemow z zasilkiem pielegnacyjnym na dziecko - bo
    terminowo byl wyplacany w zakladzie pracy :) ale od kiedy - ta kwestie
    przejela - Pomoc spoleczna to jest istny koszmar :( - pieniadze sa a raczej
    sa ale nie terminowe !!! To znaczy np za styczen juz powinienem je dostac ale
    ich nie mam bo Opieka mi gada ze nie maja pieniedzy !!!!!! i dostane jak beda
    je mieli - przeciez chyba jesli mi przysluguje zasilek pielegnacyjny to
    nalezy mi sie on jak "psu buda" - wydaje mi sie ze to jest niedopuszczalne
    bym zasilek pielegnacyjny mial jak w "toto-loto" z opoznieniem i np za
    styczen dostane go w marcu ? Prosze o pomoc co mam zrobic by Opieka spoleczna
    zasilek wyplacala mi terminowo. dziekuje za wszelkie sugestie...

  • 2. Data: 2007-01-10 10:36:03
    Temat: Re: Skandal- Zasilek Pielegnacyjny-pomocy...
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Slawoj porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > styczen dostane go w marcu ? Prosze o pomoc co mam zrobic by Opieka spoleczna
    A nie wpadles na to ze Opieka mowi prawde? W ostatnim czasie opieka
    przejela duzo zadan od innych jednostek panstwa, ma duzo wiecej
    obowiazkow ale niestety kasy nie dostaja w terminie. swego czasu bylo
    podobnie z zasilkami dla osob samotnie wychowujacych dzieci - tez
    przychodzily z opoznieniem i w ratach bo opieka nie dostawala na czas
    calej kasy z budzetu.
    Co masz zrobic? Przeczekac do nastepnych wyborow i zaglosowac na kogos
    innego :P
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-10 13:37:45
    Od: "Slawoj" <t...@N...gazeta.pl>

    No to ladnie mnie "prawica" urzadzila ;/ - przyznam sie glosowalem na PIS i
    byl to straszny blad :( - napewno na PIS juz nie zaglosuje ... Pozdrawiam i
    pozostaje mi czekac ...

  • 4. Data: 2007-01-10 13:59:49
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > byl to straszny blad :( - napewno na PIS juz nie zaglosuje ... Pozdrawiam i
    Nie wiem za czyich rzadow opieka przejela zasilki pielegnacyjne - bo
    role funduszu alimetnacyjnego to akurat za czasow sld.
    --
    badzio