    From: "emes" <z...@n...zawsze.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dzielnicowy i rzekome wykroczenia [CP p.m.s]
    Date: Thu, 13 Dec 2007 21:13:59 +0100

    Witam,

    Mam nietypowy problem, mianowicie nie przebywam w tym momencie w miejscu
    zameldowania,
    i doszly mnie dzisiaj sluchy ze moim autem, jezdzil jakis mlody mezczyzna
    popelniajac szereg wykroczen drogowych ktore sa tak duze ze nawet do mandatu
    sie nie kwalifikuja tylko na zabranie pj.
    Kwestia taka, ze mnie nie bylo wtedy w miescie gdzie dokonano tego czynu,
    fotoradarow tam nie bylo, w aucie zawsze jest CB, wiec nawet gdyby ktos
    jechal to raczej o 'utrudnieniach' na trasie wiedzial, a rzekoma sprawa
    miala miejsce w dodatku w miescie.
    Nie znam zadnego kamikadze ktory prowadzilby moj samochod.
    Dzielnicowy zostal skierowany do mojego aktualnego miejsca pobytu, ale od 2
    tygodni cisza.
    Dowiedzialem sie o tym przed chwila wiec pozostaje na dzis wiele
    niedomowien.
    A pytanie brzmi, co jest grane ?