  • 1. Data: 2007-12-13 20:13:59
    Temat: Dzielnicowy i rzekome wykroczenia [CP p.m.s]
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

    Witam,

    Mam nietypowy problem, mianowicie nie przebywam w tym momencie w miejscu
    zameldowania,
    i doszly mnie dzisiaj sluchy ze moim autem, jezdzil jakis mlody mezczyzna
    popelniajac szereg wykroczen drogowych ktore sa tak duze ze nawet do mandatu
    sie nie kwalifikuja tylko na zabranie pj.
    Kwestia taka, ze mnie nie bylo wtedy w miescie gdzie dokonano tego czynu,
    fotoradarow tam nie bylo, w aucie zawsze jest CB, wiec nawet gdyby ktos
    jechal to raczej o 'utrudnieniach' na trasie wiedzial, a rzekoma sprawa
    miala miejsce w dodatku w miescie.
    Nie znam zadnego kamikadze ktory prowadzilby moj samochod.
    Dzielnicowy zostal skierowany do mojego aktualnego miejsca pobytu, ale od 2
    tygodni cisza.
    Dowiedzialem sie o tym przed chwila wiec pozostaje na dzis wiele
    niedomowien.
    A pytanie brzmi, co jest grane ?

  • 2. Data: 2007-12-13 20:32:47
    Temat: Re: Dzielnicowy i rzekome wykroczenia [CP p.m.s]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "emes" <z...@n...zawsze.pl> napisał w wiadomości

    A gdzie w tym czasie były kluczyki od Twojego samochodu?

  • 3. Data: 2007-12-13 20:52:13
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

    > Użytkownik "emes" <z...@n...zawsze.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A gdzie w tym czasie były kluczyki od Twojego samochodu?
    nie wiem, to rzekomo bylo 24 pazdziernika, a dzielnicowy podobno byl ale 2
    tygodnie temu.
    To jakis czeski film, dlaczego nikt mnie nie szuka zadnych pism.
    W miejscu gdzie przebywam dzielnicowy dobrze wie kim jestem i gdzie mnie
    szukac.
    Generalnie to brak mi jakichkolwiek szczegolow, to tylko przekaz
    telefoniczny.

  • 4. Data: 2007-12-13 21:32:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "emes" <z...@n...zawsze.pl> napisał w wiadomości

    Może najwyższy czas zameldować się tam, gdzie mieszkasz :-) Zostaje Ci
    telefon do tego wiedzącego dzielnicowego i zapytanie go o szczegóły. Albo
    podanie mu aktualnego Twojego adresu.

  • 5. Data: 2007-12-13 21:35:12
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

> [...]
    >
    > Może najwyższy czas zameldować się tam, gdzie mieszkasz :-) Zostaje Ci
    > telefon do tego wiedzącego dzielnicowego i zapytanie go o szczegóły. Albo

    a gdy zignoruje sprawe? jutro zamierzam dokonac wszystkich formalnosci co do
    mojego nowego miejsca zamieszkania

  • 6. Data: 2007-12-13 21:45:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "emes" <z...@n...zawsze.pl> wrote
    > nie wiem, to rzekomo bylo 24 pazdziernika,

    To się zastanów czy mogłeś pożyczać samochód czy nie, czy ktoś mógł mieć
    dostęp do kluczyków. Jeśli tak, to zgodnie z prawem powinieneś wskazać kto
    kierował, chyba, że zabrał bez twojej wiedzy i woli.

  • 7. Data: 2007-12-13 21:45:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a gdy zignoruje sprawe?
    Jeśli się przemeldujesz, to policja sama trafi za Tobą. Jeśli się nie
    przemeldujesz, to pewnego dnia podczas zwykłej kontroli drogowej możesz się
    mocno zdziwić zatrzymaniem.

  • 8. Data: 2007-12-13 21:46:52
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjs958$dik$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > To się zastanów czy mogłeś pożyczać samochód czy nie, czy ktoś mógł mieć
    > dostęp do kluczyków. Jeśli tak, to zgodnie z prawem powinieneś wskazać kto
    > kierował, chyba, że zabrał bez twojej wiedzy i woli.
    to jest oczywiste
    pytanie brzmi co warte są zeznania świadka w takiej sprawie?
    miał radar w oczach i wiedział że samochód przekroczył prędkość?

  • 9. Data: 2007-12-13 21:47:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > Jeśli się nie przemeldujesz, to pewnego dnia podczas zwykłej kontroli
    > drogowej możesz się mocno zdziwić zatrzymaniem.

    Czemu zatrzymaniem?

  • 10. Data: 2007-12-13 21:47:11
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

> [...]
    > dostęp do kluczyków. Jeśli tak, to zgodnie z prawem powinieneś wskazać kto
    > kierował, chyba, że zabrał bez twojej wiedzy i woli.

    a jesli nie pamietam, przeciez nie musze pamietac, tym bardziej prowadzic
    ewidencji uzytkownikow, nie potrafie wskazac i koniec. Ja w tym czasie bylem
    w pracy