  • Data: 2003-08-04 08:16:00
    Temat: Działalność gosp. a staż pracy (urlopowy)?
    Od: "p" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam problem. Przez 1,5 roku prowadziłem własną działalność gospodarczą
    (płaciłem ZUS).
    Obecnie mam umowę o pracę. Niestety mój pracodaca nie chce uznać mi okresu
    prowadzonej działalności do stażu pracy (urlopowego).
    Czu ktoś mmógłby mi odpowiedzieć jak to jest z urlopem i co się wlicza do
    stażu pracy (urlopowego).
    Jeśli mam rację i powinni mi to wliczyć to czym się "podeprzeć"?
    Trochę to dla mnie dziwne że prowadzenie gosp. rolnego się wlicza a niby
    działalność gosp. sięnie wlicza.
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam,
    Krzysiek K.