  • 141. Data: 2007-10-28 16:48:13
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fg2231$qu7$1@news.mm.pl...

> [...]
    > przewaznie przedłużaja postępowanie

    > na to, że jest większym gwarantem na prawidłowa opiekę dla dziecka...

    > to zależy od mądrości tych ludzi i mądrego sędziego jesli trafi sie na
    > głupich ludzi, którzy nie potrafią ze sobą rozmawiać w takich kwestiach
    > jak dziecko to roznie to w praktyce wychodzi...

    > ma szanse ale nie znamy sytuacji dlaczego ta matka musi do pozna pracować
    > i to uniemożliwia jej bezposrednią opiekę
    > trzeba brac pod uwagę, że ma na utrzymaniu nie tylko dziecko ale i tatusia
    > , czegos nie rozumienie albo usilnie nie chcecie tego dopuscic do swoich

    Gdzie ktokolwiek napisal ze jestem na jej utrzymaniu...wbij to sobie do
    glowki :)

  • 142. Data: 2007-10-28 17:21:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > napisałam prywatnie ale się nieźle zabezpieczyłaś :)

    Heh. Wzor - I...@i...pl pod imie i nazwisko podstaw albo
    imie i nazwisko ktore jest anglosasaskim odpowiednikiem NN dla ofiar plci
    zenskiej:) albo to "imie i nazwisko", ktorym sie podpisuje na grupie:)

    HaNkA

  • 143. Data: 2007-10-28 17:30:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > a twoj maz wlasnie sie poci zeby opanowac kolejna gre

    Nie:) Wlasnie robi zakupy na miescie. Hobby mojego meza to NTG ale jak
    bardzo cie interesuje co robi w wolnym czasie to dam ci numer - zadzwon moze
    sie z toba umowi :P

    > wiec CZYM SZYBCIEJ zalatw "zajmowanie sie dziecmi" aby potem dluuugo
    > pograc w
    > wirtualna gre

    Widze ze czas spedzony na grach w szkole sredniej okazal sie jednak
    zgubny:-/. Badz uprzejmy pokazac mi gdzie napisalam ze JA zajmuje sie
    dzieckiem i ze JA gram w wolnych chwilach. Nudzisz przeokrutnie ale juz wole
    zebys polemizowal z tym co napisalam, niz z tym co ci sie zdaje ze napisalam

    HaNkA

  • 144. Data: 2007-10-28 19:55:00
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dlatego pytam co z dzieckiem?

    -a co miałoby się stać ?
    - jeśli jest tak jak opisałeś dzieckiem będziecie opiekowali się oboje
    -od Was będzie zależało czy skrzywdzicie dziecko a nie od sądu czy ludzi z
    grupy obojętnie komu sad powierzy władze bezpośrednia
    - a tak w sumie to można tylko sobie pogadać

    pisałeś, ze dostałeś pozew do którego miałeś się ustosunkować w ciągu 14 dni
    jednak nie streściłeś w kilku słowach o co wnioskuje powódka wiec trudno się
    do tego dokładnie odnieść
    - o rozwiązanie związku bez orzekania o winie?
    - powierzenie władzy matce?
    - eksmisja czy sposób użytkowania mieszkania?
    -alimenty na rzecz mało?
    - koszty ? ten punkt jest tu nieistotny

    tak, ze odpowiedzią np. na powyższe jest odp. na pozew
    z czym się zgadzasz i z czym nie zgadzasz i dlaczego ... dół. dowody na
    poparcie twoich racji i żądań ...
    - ktoś wcześniej pisał, ze możesz to wszystko zrobić na terminie rozprawy
    oczywiście, ze tak ale gdy będziesz chciał taka opowiedz wnieść na sali sąd
    odroczy rozprawę by zapoznać się z nowymi dowodami w sprawie

    jeśli będzie spór o dziecko pewnie zostaniecie poddani badaniom
    psychologicznym, sąd się oprze swoje decyzje na opinii psychologicznej,
    która wskaże przy kim fizycznie powinno zostać dziecko

    Sandra

  • 145. Data: 2007-10-29 07:06:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > na to, że jest większym gwarantem na prawidłowa opiekę dla dziecka...

    ale nadal nei rozumiesz ze matka z zalozenia jest lepszym gwarantem dla sadu?
    jesli oboje beda przedsawiali odobne warunki czynawet ojciec lepsze ale matka
    przynajmniej wystarczajace to i tak matka dostanie prawo opieki

    > to zależy od mądrości tych ludzi i mądrego sędziego jesli trafi sie na głupich
    > ludzi, którzy nie potrafią ze sobą rozmawiać w takich kwestiach jak dziecko to
    > roznie to w praktyce wychodzi...

    to od niczego nie zalezy, matka dostanie te prawa i tyle, przypominam o tych 3%
    i o tym ze to przewaznie ojcowie wiecej zarabiaja

    > ma szanse ale nie znamy sytuacji dlaczego ta matka musi do pozna pracować i to
    > uniemożliwia jej bezposrednią opiekę

    akurat nie pisze teraz o tym konkretnym przypadku

    > trzeba brac pod uwagę, że ma na utrzymaniu nie tylko dziecko ale i tatusia ,
    > czegos nie rozumienie albo usilnie nie chcecie tego dopuscic do swoich
    > myslacych główek:)

    a dlaczego tatusia?
    tatus z tego co pisze jest samowystarczalny i nie trzeba go utrzymywac
    chyba ty jednak czegos nei rozumiesz lub nie chcesz dopuscic do swojej myslacej
    glowki

  • 146. Data: 2007-10-29 07:11:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > kotka nie można zagłaskać na śmierć :)

    iiiii jasne

    > j.w niekiedy fanatyzm mezczyzn i ich pewnosc siebie doprowadza do podobnego
    > stanu

    jak wyzej
    nie moznosc zdefiniowania swoich oczekiwan i pragnien u kobiet wlasnie
    doprowadza do rozpadu malzenstw

  • 147. Data: 2007-10-29 09:47:02
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > ale nadal nei rozumiesz ze matka z zalozenia jest lepszym gwarantem dla
    > sadu?

    - nie jesli chodzi o moje zdanie to napewno matka nie jest lepszym

    > to od niczego nie zalezy, matka dostanie te prawa i tyle, przypominam o
    > tych 3% i o tym ze to przewaznie ojcowie wiecej zarabiaja

    powiedz mi jak to się stało, że tym 3% się udało? zgodnie z tym co piszecie
    nie powinno nawet do tego dojść...

    > akurat nie pisze teraz o tym konkretnym przypadku

    w tym poście wydaje mi się, że głównym tematem jest ten przypadek:)

    > a dlaczego tatusia?
    > tatus z tego co pisze jest samowystarczalny i nie trzeba go utrzymywac
    > chyba ty jednak czegos nei rozumiesz lub nie chcesz dopuscic do swojej
    > myslacej glowki

    ano dopuszczam po inf. zainteresowanego jak to wyjaśnił w późniejszym poście

    Sandra

  • 148. Data: 2007-10-29 09:48:49
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > jak wyzej
    > nie moznosc zdefiniowania swoich oczekiwan i pragnien u kobiet wlasnie
    > doprowadza do rozpadu malzenstw

    mały % meżczyzn jak i kobiet potrafi z sobą rozmawiać, tego trzeba się
    nauczyć fakt...

    Sandra

  • 149. Data: 2007-10-29 10:06:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > - nie jesli chodzi o moje zdanie to napewno matka nie jest lepszym

    ale nie romawiamy o twoim czy moim zdaniu, tylko o polskiej sadowej tendencji

    > powiedz mi jak to się stało, że tym 3% się udało? zgodnie z tym co piszecie
    > nie powinno nawet do tego dojść...

    to tyle co nic, niewiele odbiega od granicy bledu statystycznego,
    a jak im sie to udalo?
    bo matki byly narkomankami, pijaczkami, dziwkami, psychiczne, bo rozprawe
    prowadzil sedzia, a nie sedzina, albo sedzina miala lepszy chumor, albo ojciec
    mial na tyle duzo kasy ze odpowiednia sprawe "zalatwil", albo matka wrecz nei
    chciala dzieci itd :)
    zadowolona?

    > w tym poście wydaje mi się, że głównym tematem jest ten przypadek:)

    glownym ale nie jedynym

    > ano dopuszczam po inf. zainteresowanego jak to wyjaśnił w późniejszym poście

    zainteresowany to wyjasnil juz w jednym z pierwszych postow w czwartek o 19.38

  • 150. Data: 2007-10-29 10:07:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > mały % meżczyzn jak i kobiet potrafi z sobą rozmawiać, tego trzeba się
    > nauczyć fakt...

    no prosze ;)
    szkoda ze twoja feministyczna natura nie dostrzega tego odrazu :P