  • 1. Data: 2007-10-25 12:12:18
    Temat: Szarpanina z wykonawcą cd.
    Od: "hyper" <h...@g...pl>

    Witam i ponownie proszę o radę:

    Sytuacja wygląda teraz tak:
    Mam umowę remontu mieszkania z terminem który upłynął w lipcu a wciąż nie
    jest gotowy.
    Mam pokwitowanie dokonanych wpłat - bo zapłaciłem mu wiele więcej niż jest
    obecnie zrobione.

    Mogę napisać wezwanie do wykonania umowy z nowym terminem, ale - jak mu je
    doręczyć, żeby je przyjął? (listem poleconym?)
    Wiem że nie wywiąże się z tego kolejnego terminu, bo jak sam mówi, już
    rozpier* tę kasę i bierze następne prace żeby wiązać koniec z końcem...
    Jak odzyskać te pieniądze, które mu wpłaciłem, a za które nie została
    wykonana praca? Część remontu owszem jest zrobiona, więc jak to wycenić i
    rozliczyć? Czy jeśli skieruję sprawę do sądu są jakieś szanse? Proszę o radę
    lub gdzie się ew skierować bo ręce mi już opadają i nie wiem co robić.