  • Data: 2005-04-15 13:28:27
    Temat: Domena internetowa. "odrejestrowana?"
    Od: Paweł Nowacki <b...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zostałem niedawno przyjęty na posadę w firmie zajmującej się obsługą
    klientów biznesowych pewnej sieci gsm. Skorzystałem z formularza
    rejestracji domen na ibc.pl i zarejestrowałem domenę operator-gsm.pl
    oraz operator.wroclaw.pl (operator = nazwa operatora).

    Domena kojarzy się z nazwą operatora.

    Przez okres dwóch tygodni NASK zwracał informację, że trwa postępowanie
    wyjaśniające dot. domeny, aktualnie jest zwracana informacja: Brak
    informacji o domenie operator-gsm.pl w bazie Registry NASK. dane
    aktualne z dnia: 2005.04.15

    Co w takim wypadku robić, czy mogę dochodzić odszkodowania ? Na jakiej
    podstawie?

    Dziękuję za informację.

    Pozdrawiam,
    beherit