  • Data: 2005-04-16 12:02:15
    Temat: Re: Domena internetowa. "odrejestrowana?"
    Od: Paweł Nowacki <b...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    fv napisał(a):
    > Paweł Nowacki claimed:

    > Tzn. podpisałeś umowę (posiadając do tego pełnomocnictwo) z innym
    > prawnym podmiotem o rejestrację domeny i reprezentację twojej firmy
    > wobec NASK?

    Podpisałem umowę z interes biznes centerum* na rejestrację domeny.
    Pełnomocnictwo? Czy ja wiem - nie posiadam.

    W każdym razie dostałem informację, że kwotę na którą była faktura
    pro-forma otrzymano i wykonano usługi jak niżej:

    1 Rejestracja domeny .PL oper-gsm.pl szt. 1.00 64.20.18
    59.00 59.00 22 12.98 71.98
    2 Rejestracja domeny regionalnej oper.wroclaw.pl szt. 1.00
    64.20.18 15.00 15.00 22 3.30 18.30

    Fakturę wystawia się chyba po wykonaniu usług? Nie mylę się?

    > Weź pod uwagę, że domenami co prawda zarządza NASK ale sprzedaje je
    > hurtowo innym firmom, które następnie reprezentują klienta wobec NASK.

    Tak , wiem. Myślę, że jedyną winną tutaj stroną może być wyłącznie firma
    wyżej wymieniona.

    > Jeśli podpisałeś umowę z pośrednikiem to chyba możesz (IANAL!) -
    > oczywiście jeśli się nie wywiązał. Od NASKu nawet gdybyś mógł (sprawdź z
    > kim podpisałeś umowę) to nie byłoby chyba warto.

    Czyli ew. uderzać do rejestratora?

    prosze przeslij mi swoj adres e-mail na beherit at firenet kropka eu.org

    * nazwa firmy zmieniona.
    pozdrawiam, pawel nowacki