  • Data: 2007-05-05 14:44:15
    Temat: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Od: "WaldekWytnij@wytnij op.pl" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mój mąż ma duże długi i oczywiście komorników na karku.Mieszka w moim
    mieszkaniu bo przecież nie będzie mieszkał pod mostem.Mamy od wielu lat
    rozdzielnośc majątkową,w tym mieszkaniu nawet nie jest zameldowany.Sprzęty
    takie jak komputer, telewizor,lodówka i inne drobne zakupione zostały przez
    mojego ojca(i to nie jest akurat fikcja)na co mam faktury zakupu.Ten sprzęt
    jest jego własnością.Czy ja jako użytkownik musze mieć te faktury przy sobie w
    razie gdyby pytał o ten sprzęt komornik,czy dodatkowo także musze mieć jakis
    dokument w którym ojciec zezwala mi na użytkowanie?W jaki sposób to chronić?
    Przecież nie będe się z tym ukrywała.

    Anna