  • Data: 2007-05-05 14:54:50
    Temat: Re: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "WaldekWytnij@wytnij op.pl" <a...@o...eu> wrote in message
    news:0ec8.0000005d.463c983e@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Mój mąż ma duże długi i oczywiście komorników na karku.Mieszka w moim
    > mieszkaniu bo przecież nie będzie mieszkał pod mostem.Mamy od wielu lat
    > rozdzielnośc majątkową,w tym mieszkaniu nawet nie jest zameldowany.Sprzęty
    > takie jak komputer, telewizor,lodówka i inne drobne zakupione zostały
    > przez
    > mojego ojca(i to nie jest akurat fikcja)na co mam faktury zakupu.Ten
    > sprzęt
    > jest jego własnością.Czy ja jako użytkownik musze mieć te faktury przy
    > sobie w
> [...]

    tak, trzymaj faktury.
    Komornik może się u ciebie zjawić i próbować zająć rzeczy męża.
    Od decyzji komornika zależy co uzna, że może należeć do męża, a co nie.
    Jeśli przekonasz komornika na miejscu to odstąpi od zajęcia rzeczy, jeżeli
    ci się nie uda, to wówczas masz (zdaje się 7 ablo 14 dni) na wniesienie do
    sądu sprzeciwu przeciwegezkucyjnego. Wówczas takie faktury bardzo sie
    przydadzą.
    Jeżeli będziesz je miała na miejscu, to może ci się uda przekonać komornika
    od razu i unikniesz całego tego cyrku z sądem.