  • Data: 2007-06-22 16:42:30
    Temat: Dane wrażliwe na śmietnik
    Od: "A_B2" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Pewna firma w której kiedyś pracowałem i mam z nią sprawę sądową o
    przywrócenie do pracy wyrzuciła na złom serwer komputerowy z danymi
    wrażliwymi ( pisma firmy, bazy danych osobowych 150000 rekordów, księgowymi
    itp. ) czyli cała mądrość firmy. Ponieważ na wyświetlaczu komputera widniały
    moje dane teleadresowe skontaktowano się ze mną i przejąłem ten komputer.
    Następnie przez sekretarkę firmy próbowałem się z prezesem umówić na rozmowę
    w tej sprawie, bez skutku.

    Myślę że :

    1.. firma uważa że to są śmieci i niema sprawy.
    2.. firma nie chce rozmawiać zemną bezpośrednio,
    3.. firma podejmie inne kroki ( zawiadomi policję, prokuratora ?
    Co w takiej sytuacji powinienem zrobić ?