    From: Marek <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dane osobowe w firmie
    Date: Wed, 8 Aug 2007 21:38:38 +0200

    Piszę w imieniu mojej kadrowej.
    Mamy w firmie "przegląd" procedur dotyczących ochorony danych osobowych.
    Dotyczy to danych osobowych w rozumieeniu ustawy o ochronie danych
    osobowych, ale i danych kadrowo-płacowych.

    Czy dane kadrowe są chronione odrębnymi przepisami, czy podlegają ochronie
    zgodnie z wymienioną ustawą? (kiedys opracowywałem w firme intrukcję
    ochrony danych osobowych lokatorów spółdzielni, i na tym moje doświadczenie
    z tym zagadnieniem sie kończy).

    Od kadrowej szefostwo oczekuje informacji dotyczących regulacji prawnych,
    komentrzy, przykładowych procedur wdrożonych w innych firmach. Mógłby mi
    ktoś pomóc? Coś podpowiedzieć ? Odrobiłem lekcję googlge, ale ja na
    ochronie danych kadrowo-płacowych się nie znam, więc i moje poszukiwania
    były (przynajmniej w tym zakresie) mało skuteczne.

    --
    Marek