  • Data: 2012-10-19 19:33:40
    Temat: Daleko do sądu
    Od: "CPL" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem powodem, sprawa trafiła do e-sądu, był nakaz, wpłynął sprzeciw
    pozwanego - sprawa pewno trafi do sądu właściwego dla pozwanego. Jestem z
    W-wy, pozwany ze Wrocławia. Kwota mała bo 20 zł + koszty sądowe. Nie chce mi
    się jechać, bo koszty dojazdu pkp przekroczy w obie strony wartość sporu.
    Jak wybrnąć? Zapewne sąd mnie wezwie ... a wynajem radcy prawnego to koszta
    niewspółmierne do sprawy. Chyba że ktoś z kochanych usnetowiczów chciałby za
    20 minutowy występ przed sądem zainkasować koszty zastępstwa procesowego :)