  • Data: 2012-10-19 23:02:00
    Temat: Re: Daleko do sądu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2012 21:04, CPL pisze:

    > w wiadomości news:50819e01$1@news.home.net.pl...

    > Chciało. Dla zasady. Towar kupiony via allegro niezgodny z opisem, zwrot

    Przynajmniej wg ciebie.

    > z rządaniem pokrycia wszystkich kosztów przesyłek. Nie zapłacili,
    ^^^^^^^^^^^
    Od tego to jest rząd.

    > reklamację olali - bez odpowiedzi w ciągu 14 dni. Do tego totalna
    > ignorancja + robienie ze mnie durnia na allegro. Sprawa jest ewidentnie
    > wygrana chociażby ze względu na brak odpowiedzi na reklamację = jej
    > uznanie.

    ROTFL

    Pomyliło ci się z operatorem telekomunikacyjnym i 30 dniami.

    > Chętnie bym ich dodatkowo wpuścił w koszty zastępstwa
    > procesowego. A jak nie znajdę we Wrocku nikogo, będę chyba musiał sam
    > jechać - stąd moje pytanie.

    Podejrzewam, że teraz to możesz najwyżej próbować redukować koszta bo
    sądząc po opisie to ty będziesz musiał pokrywać koszta adwokackie strony
    przeciwnej.

    Ale tak z ciekawości - gdzie ta aukcja i co się ponoć nie zgadzało?