  • 11. Data: 2008-04-02 09:53:33
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Rodzaj wskaźnika, czytelnego jedynie dla maszyny, konkretnie
    > oprogramowania klienckiego BitTorrent.

    No i dobrze. I taki wskaznik wskazuje na najnowsze ISO debiana albo
    gOSa... Gdzie widzisz tu jakies przestepstwo?

    > W przeciwieństwie do powieści, nie można z nim zrobić nic sensownego,
    > poza ściągnięciem docelowej zawartości i na upartego po prostu
    > dowiedzeniem się, że taka treść została przez kogoś wystawiona.

    No i ponawiam pytanie - dlaczego chycesz mi zabronic sciagnac torrentem
    najnowszego gOS-a i jeszcze nazywasz mnie piratem.

  • 12. Data: 2008-04-02 09:54:58
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Ale też nie ma żadnego sensownego celu wystawienia tego torrenta, innego
    > niż wskazanie na komputery udostępniające docelową zawartość.

    Ale o legalnosci zawartosci nei decyduje torrent.

    Rownie dobrze, kolejna analogia, moglbys nazwac siec Orange
    kryminalistami i bandytami, bo... w ich sieci sa numery telefonow, ktore
    sa uzywane do przestepstw... bo telefony kupili np. bandyci lub
    kryminalisci...

    > Czyli istotnie, trackery bezpośrednio niczego nie piracą, ale popełniają
    > przestępstwo pomocnictwa.

    ROTFL :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • 13. Data: 2008-04-02 09:58:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Any User pisze:

    > Dlatego, że te pliki są następnie ładowane do klienta, który w oparciu o
    > nie ściąga pirackie filmy, soft, czy cokolwiek innego.

    Tsk, tsk, tsk... A gdyby nie komputery - w ogóle nie było by tego
    problemu! Dlaczego MPAA nie ściga producentów komputerów?

    > Zresztą czy istotna jest forma dystrybucji? Piractwo to piractwo.

    Arrr, matey! Shiver me timbers!

  • 14. Data: 2008-04-02 09:59:34
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > No i dobrze. I taki wskaznik wskazuje na najnowsze ISO debiana albo
    > gOSa... Gdzie widzisz tu jakies przestepstwo?

    Jeśli zawartość wskazywana przez konkretny plik torrentowy jest legalna,
    to nie widzę przestępstwa.

    > No i ponawiam pytanie - dlaczego chycesz mi zabronic sciagnac torrentem
    > najnowszego gOS-a i jeszcze nazywasz mnie piratem.

    Nie chcę i nie nazywam.

    Nazwałbym, gdybyś chciał sobie za pomocą tego samego mechanizmu ściągnąć
    np. wspomnianą Vistę.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2008-04-02 10:00:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Any User pisze:

    > Ale torrent to nie jest żaden opis, z którego da się skorzystać w
    > jakikolwiek pożyteczny sposób inaczej, jak właśnie poprzez ściągnięcie
    > danych, do których on prowadzi.

    Dlaczego? Zawsze możesz wziąć ten adres i zrobić donos ;)

  • 16. Data: 2008-04-02 10:01:23
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > kryminalistami i bandytami, bo... w ich sieci sa numery telefonow, ktore
    > sa uzywane do przestepstw... bo telefony kupili np. bandyci lub

    Ale zauważ, że o ile nawet o legalności rzeczywiście nie decyduje sama
    forma dystrybucji i rzeczywiście są dostępne rozmaite legalne treści
    poprzez torrenty, to specyfiką trackerów (przynajmniej tych ściganych)
    jest udostępnianie tylko torrentów do nielegalnych treści. I to już jest
    pomocnictwo.

  • 17. Data: 2008-04-02 10:01:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Any User <u...@a...pl> napisali:

    > Czyli istotnie, trackery bezpośrednio niczego nie piracą, ale popełniają
    > przestępstwo pomocnictwa.

    Bzdura. Pomocnictwo musi byc dzialaniem umyslnym.

  • 18. Data: 2008-04-02 10:05:59
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Bzdura. Pomocnictwo musi byc dzialaniem umyslnym.

    A przepraszam bardzo, trackery nie działają umyślnie?

  • 19. Data: 2008-04-02 10:22:23
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Dlaczego? Zawsze możesz wziąć ten adres i zrobić donos ;)

    Otóż bez rozpoczęcia ściągania nie da się nawet ustalić, skąd to
    ściąganie będzie się odbywało. W tym sensie torrenty są nieprzydatne to
    czegokolwiek innego poza samym ściąganiem.

  • 20. Data: 2008-04-02 10:23:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Any User <u...@a...pl> napisali:

    > A przepraszam bardzo, trackery nie działają umyślnie?

    Trackery nie mysla.
    Dzialanie umyslne byloby wtedy, jesli ktos uruchomilby trackera _w celu_
    ulatwienia czynu zabronionego.
    A trackery dzialaja w celu umozliwienia wymiany danych, co nie jest czynem
    zabronioym. Kapujesz juz?