  • 1. Data: 2008-04-02 06:09:49
    Temat: Ławnicy i Sąd Okręgowy
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Pytanie do specjalistów:
    1. Czy w Okręgowym Sądzie Ubezpieczeń Społecznych rozprawy powinny odbywać
    sie z udziałem ławników?
    2. Jakie przepisy normują sytuacje gdy na rozprawie jest tylko Sędzia?

    Bardzo proszę o odpowiedź.

    pozdr
    Janek

  • 2. Data: 2008-04-02 06:16:10
    Temat: Re: Ławnicy i Sąd Okręgowy
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Janek <j...@w...pl> napisał(a):

    > Pytanie do specjalistów:
    > 1. Czy w Okręgowym Sądzie Ubezpieczeń Społecznych rozprawy powinny odbywać
    > sie z udziałem ławników?

    no raczej

    > 2. Jakie przepisy normują sytuacje gdy na rozprawie jest tylko Sędzia?

    kpc i kpk

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2008-04-02 07:44:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kaiser Souza pisze:

    > no raczej

    No, raczej nie :)

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 4. Data: 2008-04-03 05:57:54
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > No, raczej nie :)

    Bardzo dziekuję za niezwykle wyczerpującą odpowiedź:(

    pozdr

  • 5. Data: 2008-04-04 11:18:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janek pisze:

    > Bardzo dziekuję za niezwykle wyczerpującą odpowiedź:(

    47 kpc