  • 31. Data: 2007-12-10 21:30:06
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adam pisze:

    > I to jest gleboki komunizm. Az wierzyc sie nie chce.

    A mógłbyś używać słów które rozumiesz?
    W komunizmie nie ma sklepów bo wszystko jest wspólne i nie ma własności
    prywatnej, nie ma pieniędzy które można by wydawać, itd....

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 32. Data: 2007-12-10 21:30:11
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    > Wlasciciel prywatny, sprzedawca ma prawo odmowic sprzedazy. Ma rowniez prawo
    > wyprosic Cie ze sklepu. Np. gdy jestes pod wplywem alkoholu lub palisz.

    To jest ostatnia odpowiedz jaka tu pisze, szkoda czasu dla nacpanych. Sprzedawca
    nie ma prawa wyprosic cie ze sklepu jesli klient przyszedl z zamiarem zakupu
    sprzedawanego przez niego towaru. Nie ma absolutnie prawa odmowic sprzedazy!

  • 33. Data: 2007-12-10 21:30:52
    Od: "Agata" <a...@o...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sam termin "po godzinach" jest terminem z czasow komunizmu. Na zachodzie w
    > ogole
    > nie wiedzieliby o czym tu jest mowa. Nie do pomyslenia jest zeby
    > wlasciciel
    > sklepu nie chcial sprzedac towaru! Nie mowiac o dbaniu o klienta. Ale w
    > Polsce
    > nie ma sklepow z prawdziwego zdarzenia. To sa pokomunistyczne spolki. Np.
    > Spolem
    > jeszcze istnieje!

    Pierwsze slysze!!! Spedzialam kilka lat na zachodzie i tam sklepy maja
    okreslone godziny w ktorych pracuja. W Belgii chocby bylo 100 osob na
    sklepie po zamknieciu a ty jeden na zewnatrz panowie ochroniarze by Cie nie
    wpuscili. Tam to sie dopiero szanuje pracownika!!!

    Zauwaz, ze wlasciciel sklepu zadko jest sprzedawca. Najczesciej zatrudnia
    pracownikow, ktorzy maja okreslona umowe na okreslone warunki i napewno maja
    w nosie siedzienie po czasie dla spoznialskich. Jezeli ktos ma wlasny biznes
    to niech sobie siedzi chocby 24 na dobe!!!

  • 34. Data: 2007-12-10 21:32:51
    Od: "Agata" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Agata" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Poza tym obstawialabym ze w kazdej innej sytuacji i tak ma prawo Ci odmowic
    sprzedazy towaru. Jak jestes chamski i wyniosly albo bog wiec co jeszcze to
    Cie po prostu powie, ze czegos nie ma i tak po koleji na 10 pytan z rzedu.
    To ze ktos jest sprzedawca nie oznacza ze jest sluzacym!

  • 35. Data: 2007-12-10 21:32:57
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 22:24:41 +0100, adam napisał(a):

    > Analfabeta jestes ty durniu tluczacy w klawisze bez zrozumienia i
    > pojecia.

    Niestety, bucefale, jest kompletnie odwrotnie, ale tego nigdy nie
    zrozumiesz bo masz maluśkiego fiutka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 36. Data: 2007-12-10 21:33:09
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > puby czesto sa otwarte od jakiejs godziny do np. ostatniego klienta i
    > jezeli ktos cos takiego ustalil to zupelnie co innego.

    wspomnieć można, że czasami jednak nawet mimo stosownej wywieszki, można
    zostać wyproszonym z pubu jeśli np jest godzina 3 w nocy a my dwoje jesteśmy
    ostatnimi klientami;)

    > Pracownik jest zatrudniony w okreslonym czasie pracy i dlaczego ma
    > zostawac po swoich godzinach pracy tylko i wylacznie dlatego ze Tobie nie
    > chcialo ruszyc sie tylka i przyjsc do sklepu w godzinach jego urzedowania.
    > Denerwuje mnie takie roszczeniowe podejscie!!!

    gościu poprostu reprezentuje głęboko komunistyczne myślenie aparatczyka, mu
    się należy i tyle.. tylko nie wiadomo dlaczego;)

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 37. Data: 2007-12-10 21:34:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 22:18:28 +0100, adam napisał(a):

    > Nie. Mnie chodzi tylko i wylacznie o strone prawna.

    A mnie się wydawało, że jesteś kolejnym użytkownikiem Wiodącego Portalu,
    który odkrył jeszcze jedną magiczną usługę tam świadczoną.
    A nie zechciałbyś poczytać troszkę o przygodach Paris Hilton? Tu jest coś
    dla Ciebie: http://plotek.pl

  • 38. Data: 2007-12-10 21:35:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adam wrote:
    > Bo chce sprzedac towar. Jakbys mial wlsny sklep, to nie chcialbys towatu
    > spzredac?! Pokutuje komunistyczne myslenie.

    To zależy jak biznes idzie.
    Wolałbym mieć wolne a nie siedzieć w robocie.

  • 39. Data: 2007-12-10 21:35:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > dla Ciebie: http://plotek.pl

    Fajne ;)

  • 40. Data: 2007-12-10 21:35:49
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 22:29:42 +0100, dekazzze napisał(a):

    > dokładnie tak! to musi jakiś oszołom, który o "zachodzie" chyba słyszał
    > pod budką z piwem.

    Przestań, przecież to jakiś szczeniacki troll.
    Teraz przeczyta, że jest trollem, sprawdzi co to słowo oznacza - i pozwie
    Onet, że się go obraża w jego serwisach ;-)