  • 1. Data: 2007-12-10 19:57:28
    Temat: niedostarczone postanowieni
    Od: maciej29 <j...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Jestem oskarzonym i zostalem nieprawomocnie skazany w sadzie
    rejonowym. W odpowiednim terminie wnioslem o uzasadnienie wyroku
    poniewaz nie zgadzam sie z wyrokiem i chcialem wniesc apelacje.
    Po kilku miesiacach otrzymalem postanowienie o ustaleniu kosztow
    procesu i polecenie zaplaty w uzasadnieniu napisano, ze wyrok jest
    prawomocny.
    Jednakze nie otrzymalem uzasadnienia wyroku co utrudnialo mi zlozenie
    apelacji. Podejrzewam, ze sad wyslal uzasadnienie na moj nieprawidlowy
    (stary) adres. Sad byl poinformowany o nowym adresie i nawet
    otrzymywalm od sadu korespondencje na nowy adres.
    Jak moge teraz wniesc apelacje, czy moge wniesc o anulowanie
    prawomocnosci? Prosze o wskazowki dotyczace tego jak napisac
    ewentualny wniosek.

    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 2. Data: 2007-12-10 20:14:02
    Temat: Re: niedostarczone postanowieni
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    maciej29 pisze:
    > Jak moge teraz wniesc apelacje, czy moge wniesc o anulowanie
    > prawomocnosci? Prosze o wskazowki dotyczace tego jak napisac
    > ewentualny wniosek.

    może zacznij jednak od obejrzenia akt i ustalenia czy Twój wniosek
    trafił do sądu i gdzie wysłano uzasadnienie

    KG