  • Data: 2003-07-04 21:43:16
    Temat: Czy pracodawca może mi zakazać co robie po pracy ?
    Od: "A'tomek" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myśłałem że żyję w Kraju że co robie po pracy pracodawcę nie powinno
    interesować, jeśli tylko nie łamię prawa.
    I rozumiem to m.in. tak: jeśli wywiązuje się rzetelnie z umowy o pracę, to
    po pracy moge spokojnie dysponować swoim czasem na wypoczynek, zabawę, ale
    też na dodatkową pracę (pod war niewynoszenia tajemnic służbowych) z innej
    umowy.

    A tu UJ zakazał swoim pracownikom wiadomo...

    IMO to MOJA sprawa co robię po pracy, jeśli rzetelnie wywiązuję sie z
    obowiązków.
    -Czyżbym się mylił ?...
    -A jak to jest w innych krajach ?
    -A jeśli się mylę, to nie jest to sprzeczne np. z konstytucją, prawami
    człowieka albo czymś podobnym ?

    A'k