  • Data: 2003-07-05 11:02:10
    Temat: Re: Czy pracodawca może mi zakazać co robie po pracy ?
    Od: "A'tomek" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fakir" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:be56n6$5s8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jest wiecej zawodow, w ktorych ograniczone jest w pewien sposob nie tylko
    > podejmowanie dodatkowego zatrudnienia ale i stosowne zachowanie poza
    czasem
    > pracy...

    Może jakieś konkrety o tym "stosownym zachowaniu" ?
    Co się pod tym rozumie dokładnie, np. w przypadku tego UJtu i inych
    uniwerków? Bo nie jestem przecież księdzem.
    A to dodatkowe zatrudnienie to też konkretnie jaki paragraf ogranicza ?

    BTW Polska w budżecie naukę ceni coś koło Kazachstanu, a potem szantażuje
    jej pracowników, ale to juz inny temat.