  • Data: 2005-02-08 18:46:39
    Temat: Czy Notariusz moze sporzadzic umowe darowizny?
    Od: "Andre NH" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dziadkowie maja zamiar oddac mi mieszkanie tytulem darowizny. Jakie
    kroki mam zatem podjać? Czy udanie sie do notariusza zalatwi calkowity temat
    wraz ze sporzadzeniem umowy darowizny czy tez jakas inna instytucja wchodzi
    w gre? Jak wyglada sprawa z podatkiem?

    Proszę o pokierowanie mnie w tym kierunku poniewaz nie mialem jeszcze z
    tym nigdy do czynienia...

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl