  • Data: 2005-02-08 19:56:26
    Temat: Re: Czy Notariusz moze sporzadzic umowe darowizny?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andre NH wrote:
    > Witam!
    >
    > Dziadkowie maja zamiar oddac mi mieszkanie tytulem darowizny. Jakie
    > kroki mam zatem podjać? Czy udanie sie do notariusza zalatwi calkowity
    > temat wraz ze sporzadzeniem umowy darowizny czy tez jakas inna
    > instytucja wchodzi w gre? Jak wyglada sprawa z podatkiem?
    >
    > Proszę o pokierowanie mnie w tym kierunku poniewaz nie mialem jeszcze
    > z tym nigdy do czynienia...

    Jeśli chodzi o mieszkania, to musi się to odbyć w formie aktu notarialnego.
    Wszyscy musicie pojawić się u notariusza, gdzie umowa darowizny zostanie
    sporządzona, przeczytana, "zrozumiana" i podpisana.
    Dobrze jest zadzwonić wcześniej, dowiedzieć się co trzeba przynieśc,
    żeby nie biegać po kilka razy. Dowiesz się też ile to kosztuje i ile
    kasy trzeba przynieść ze sobą.

    Wówczas umówisz sie na konkretny termin i wtedy przyjdziecie.