    From: "www.sport1.pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co z podziałem majątku
    Date: Tue, 12 Jun 2007 22:03:05 +0200

    Witam czy ktos moze mi powiedziec czy ma jakies znaczenie czas w jakim
    wystepuje sie o podział majatku. Rozwod był 13.12.2006r jestem w trudnej
    sytuacji nie mam pracy a moj były małzonek ma wszystko i prowadzi firme.
    Grozi ,ze jedyne co moge dostac to połowe domu a i to bedzie odwlekac az do
    licytacji abym nic nie dostała. W czerwcu ubiegłego roku po moim odejsciu
    spisalismy umowe małzenska ale tylko co do działki on twierdzi ,ze to
    własnie był podział majatku. Czy faktycznie nie mam prawa do pieniedzy, na
    ktore takze pracowałam? Nadmienie jeszcze ,ze odchodzac nie zabrałam nawet
    swoich rzeczy tylko ubrania . Bardzo prosze o odpowiedz.