  • Data: 2007-12-10 15:40:43
    Temat: Co z byłym właścicielem numeru telefonu
    Od: "ok" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od około 5 lat jestem właścicielem numeru telefonu komórkowego.

    Co jakiś czas dzwonią do mnie klienci byłego właściciela tego numeru.
    Myślałem, że z czasem telefonu znikną, co się okazało numer figuruje na
    reklamie tamtego właściciela.

    Czy mogę go jakoś prawnie zmusić do usunięcia tego numeru telefonu?
    Sam nie mogę tego zrobić, bo jest to na drugim końcu Polski.

    Co radzicie w tej sytuacji?