  • 21. Data: 2008-12-13 07:56:25
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał

    > No ok, zgoda - moze zorganizowac sobie konferencje prasowa to
    > puszcza nie po glownych ale w trakcie wiadomosci, jeszcze wieksza
    > widownia :-)
    >
    > Mysle ze jak sie pokaja i popajacuje to chetnie to wyemituja :-)

    Może wyemitują, może nie. Może puszczą całość oświadczenia, może
    wybrany fragmencik, jak to w telewizjach bywa. Zresztą dziś zero jest
    nikim i na jego konferencję może nikt nie przyjść, a jak jest opłacona
    reklama to skutek jest pewny.

  • 22. Data: 2008-12-13 11:54:17
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl> napisał(a):

    > Czekamy teraz na wyrok dla Cwiakalskiego.

    widze ze PIStytutki opanowaly usenet ...

  • 23. Data: 2008-12-13 12:57:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    i...@g...com pisze:

    > Ma opublikować ogłoszenia w stacjach TV po głównych wiadomościach -
    > koszt szacunkowo 300-500 tys.
    > więcej niż jego majątek (mieszkanie i pieniądze).
    > czy ma droge odwoławczą (UE)?
    > moim zdaniem wyrok niesprawiedliwy, bo oplacenie ogłoszeń przerasta
    > dorebek życia.

    Minister, osoba publiczna, poseł w środkach masowego przekazu
    nieodpowiedzialnie nadaje etykietkę innemu człowiekowi CZYNIĄC z niego
    mordercę. Ludzie oglądających ministra w publicznej telewizji i we
    wszystkich innych zresztą, myślą sobie: "Kurczę osoba publiczna, członek
    rządu i parlamentu wypowiada się publicznie i rzuca oskarżenia. nie może
    kłamać przecież! Przecież to musi być człowiek odpowiedzialny". nie
    wiedzą biedacy, ze to Ziobro z PiSu i odpowiedzialność dla nich to puste
    słowo.

    Wyrok powinien być surowszy.

  • 24. Data: 2008-12-13 13:07:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik PlaMa napisał:
    [..]
    > Wyrok powinien być surowszy.

    Powinien. Ale pokrzywdzony poszedł tylko do sądu cywilnego,
    a nie karnego :(
    Wg mnie popełnił tu błąd bo Ziobrze należała się odsiadka, choćby
    tygodniowa :)

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 25. Data: 2008-12-13 14:01:27
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 14:07:06 +0100, Arek napisał(a):

    > Powinien. Ale pokrzywdzony poszedł tylko do sądu cywilnego,
    > a nie karnego :(

    Do karnego zostanie doprowadzony, hehehe:)

  • 26. Data: 2008-12-13 19:18:44
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    Ma opublikować ogłoszenia w stacjach TV po głównych wiadomościach -
    koszt szacunkowo 300-500 tys.

    -----------------------

    A jak nie opublikuje, to co się stanie?? Może to będzie opłacalniejsze?

    Pozdro Przemek

  • 27. Data: 2008-12-13 22:25:04
    Od: i...@g...com

    On 13 Gru, 20:18, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
> [...]
    > koszt szacunkowo 300-500 tys.
    >
    > -----------------------
    >
    > A jak nie opublikuje, to co się stanie??  Może to będzie opłacalniejsze?

    właśnie jak nie ma kasy to za co opublikuje?

    czy ktoś go zmusi do emisji reklam, jeśli tak to w jaki sposób.

    poza tym on zwołał konferencje i tam naruszył dobra osobiste, a nie w
    płatnych reklamach, w takim razie sankcją powinno być zwołąnie
    konferencji i zaproszenie mediów.

    poza tym jak maja wyglądać negocjajcje co do ceny za emisje
    ogłoszenia? skoro stacja telewizyjna wie że ma u niej wykupić reklame
    to może żądać każdej ceny....

    Najbardziej mnie interesuje czy można zaskarżyć taki absurdalny
    prawomocny wyrok?

    (do tego kwota zadośćuczynienia ma sie nijak do kosztów emisji
    ogłoszeń)

    pewnie i jest jakaś nagonka na Ziobro, moim zdaniem działania Ziobry
    były jak najbardziej pozytywne - zwiekszenie dostępności do zawodu
    adwokata, radcy, sędziego, ukrucenie stawek natarialnej mafii - to już
    coś.

  • 28. Data: 2008-12-13 22:43:38
    Od: i...@g...com

    On 13 Gru, 23:25, i...@g...com wrote:

> [...]
    > były jak najbardziej pozytywne - zwiekszenie dostępności do zawodu
    > adwokata, radcy, sędziego, ukrucenie stawek natarialnej mafii - to już

    chyba wyraz "ukrócenie" tak lepiej wygląda

    w sumie dobrze, ze padło na Ziobro bo będzie miał się okazję wykazać
    się jako były MS jak i gdzie "zaskarżyć" prawomocne orzeczenie.
    uważam że ten wyrok prawomocny jest powalony - i pokazuje oderwanie
    skladu orzekajacego od rzeczywistości, mogliby też nakazać reklamę w
    kosmosie - ten wyrok pokzauje niezawisłość od rozumu :)

  • 29. Data: 2008-12-13 23:29:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał

    > A jak nie opublikuje, to co się stanie??

    Może zostać zmuszony / ktoś zrobi to za niego i w jego imieniu.

    > Może to będzie opłacalniejsze?

    Dla organu egzekucyjnego - zapewne.

  • 30. Data: 2008-12-13 23:49:18
    Od: i...@g...com

    On 14 Gru, 00:29, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał

    > Może zostać zmuszony / ktoś zrobi to za niego i w jego imieniu.

    > Dla organu egzekucyjnego - zapewne.

    przypuśćmy, że Z. nie ma mieszkania, i jak kurator bedzie negocjował
    ze stacją TV...?

    może w taki sposób, że skoro płatnik nie ma kasy to jest to transkacja
    bardzo ryzykowna, a za takie TV ustali stawke 10 krotnie wyższą czyli
    np. 2 mln (gdyż wyjdzie z założenia że tylko co 10 "taki
    ogłoszeniodawca"ureguluje platność w przyszłości i stąd stawka
    uzasadniona).

    jeśli sąd juz takie cudo orzekł to powinien ustalić stawkę bo inaczej
    stawia tego co ma zamieścić ogłoszenie w sytuacji bez wyjścia odnośnie
    negocjacji ze stacją TV - powinien biegły ustalić ile ma wziąc dana
    stacja TV.

    widać, ze w polskich sądach apelacyjnych rozum nie gości..., i to jest
    chyba rzecz do odowłania się do instancji w UE i paradoksalnie ten
    wyrok może byc sukcesem Ziobry.