  • 1. Data: 2008-12-12 20:23:30
    Temat: problem w pracy "mobing"???????pomocy! pilne
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, pisze w imieniu mojej najblizszej osoby ona sama nie wie co robic. Ja
    na to nie pozwole,
    sytuacja miala miejsce na Poczcie Polskiej,
    "mama" dostala bony swiateczne, po czym szef kazal je po kilku godzinach
    tylko jej zwrocic.

    Czy to zgodne z normami etycznymi ?
    mama pracuje tam juz od 17 lat, idzie teraz na rente po tacie a tu takie
    jaja,

    ogolnie przelozona kadrowa jest w stosunku do jej osoby bardzo niemila
    zaczela ja traktowac jak smiecia gdy sie dowiedziala ze odchodzi.
    Mama akurat zajmuje sie placami i jako jedyna na tym urzedzie wie o co
    chodzi, pretekstem do zachowania przelozonej moze byc to ze ona odchodzi a
    ta nie ma zadnego innego czlowieka i nikt inny niechce sie tego podjac.

    bony kazala zwrocic tylko mojej mamie,

    kazdy ktory o tym sie dowiedzial na poczcie itp itd, robil wielkie oczy i
    nie wierzyl, mi rowniez sie niechce !?
    Co najlepiej zrobic?
    narazie mama byla w zwiazkach zawodowych wyslala odwolanie do
    szczecina.......
    ja ja naklaniam by poszla do PIPU zaskarzyla suke o mobing itp
    itd......????????

  • 2. Data: 2008-12-15 08:37:47
    Temat: Re: problem w pracy "mobing"???????pomocy! pilne
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Skoro dostała, to niech nie zwraca.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-12-16 18:47:32
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "bartek" <f...@w...pl> wrote
    > Czy to zgodne z normami etycznymi ?

    normy etyczne nie zawsze maja podstawe prawna
    > mama pracuje tam juz od 17 lat, idzie teraz na rente po tacie a tu takie

    > narazie mama byla w zwiazkach zawodowych wyslala odwolanie do
    > szczecina.......

    no i dobrze, jesli bony wynikaja z jakiegos zakladowego regulaminu to niech
    sie odwoluje do zakladowej instacji wyzszej

    > ja ja naklaniam by poszla do PIPU zaskarzyla suke o mobing itp

    moze isc, ale mobbing z reguly wystepuje przy dlugotrwalym, powtarzajacym
    sie zachowniu.
    Samo jednorazowe nie przekazanie swiadczenia socjalnego to za malo IMHO.