  • 11. Data: 2008-12-12 21:58:06
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik i...@g...com napisał:
    > czy ma droge odwoławczą (UE)?
    > moim zdaniem wyrok niesprawiedliwy, bo oplacenie ogłoszeń przerasta
    > dorebek życia.

    Wg mnie też.
    Te 300 tys. powinien dostać pokrzywdzony a nie media.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 12. Data: 2008-12-12 22:40:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 21:35:31 +0100, Alek napisał(a):

    > Czyli tam gdzie zniesławił. Prawidłowo.

    Czekamy teraz na wyrok dla Cwiakalskiego.

  • 13. Data: 2008-12-12 22:41:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 21:46:52 +0100, Wojciech Muła napisał(a):

    > Czy był już w Polsce podobny wyrok, tzn. że ktoś musiał wykupić ogłoszenie w TV?

    Ciekawe co bedzie, jesli jedna ze stacji odmowi emisji?
    Ten wyrok to kpina z praworzadnosci.

  • 14. Data: 2008-12-12 22:54:56
    Od: marcin <m...@g...com>

    Alek pisze:
    > No to NTG.

    Mam złe wieści. Prawda, choć w oczy kole i niewygodna, to ktoś ją zawsze
    powie. Lub napisze. Zaś PRL-bis nie będzie trwał długo.

    Polecam killfile, bardzo pomocny. Niestety cenzury już nie ma, a
    prewencyjna tylko w mediach głównego nurtu.

    M.

  • 15. Data: 2008-12-12 23:17:20
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Alek wrote:
    > Użytkownik <i...@g...com> napisał

    > Czyli tam gdzie zniesławił. Prawidłowo.

    No ok, zgoda - moze zorganizowac sobie konferencje prasowa to puszcza nie po
    glownych ale w trakcie wiadomosci, jeszcze wieksza widownia :-)

    Mysle ze jak sie pokaja i popajacuje to chetnie to wyemituja :-)

    Koszt wynajecia sali i zaproszenia dziennikarzy bedzie symboliczny w porownaniu
    do 300-500tysi :)

  • 16. Data: 2008-12-12 23:33:01
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Czekamy teraz na wyrok dla Cwiakalskiego.

    Z tego, nawet gdyby coś tam Ziobro przed sądem o coś tam walczył, i tak
    pieniędzy nie będzie- pole do popisu dla wielbicieli Ziobry:
    Wielka Przedświąteczna Kapela Pomocy dla byłego ministra sprawiedliwości
    pana Ziobry :)

    --
    Marek Witbrot

    www.playmobile.pl/marula

  • 17. Data: 2008-12-12 23:58:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 00:33:01 +0100, Marek Witbrot napisał(a):

    > Z tego, nawet gdyby coś tam Ziobro przed sądem o coś tam walczył, i tak
    > pieniędzy nie będzie- pole do popisu dla wielbicieli Ziobry:

    Dlaczego nie bedzie. Zlozy pozew i zazada przeprosin w telewizji XXX.
    telewizja XXX zazada za emisje pol banki. Jest kasa? Jest.

  • 18. Data: 2008-12-13 00:23:38
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Dlaczego nie bedzie. Zlozy pozew i zazada przeprosin w telewizji XXX.
    > telewizja XXX zazada za emisje pol banki. Jest kasa? Jest.

    Ale nie dla Ziebry. Z. nie ma kasy, bo jest za cienki w uszach na dobrą
    posadę- dopiero w Pis trochę wypłynął na powierzchnię. Natomiast
    Ćwiąkalski to zupełnie inna liga.

    Z drugiej strony, to takie polskie-
    Gdy wieczorne zgasną zorze,
    zanim głowę do snu złożę,
    modlitwę moją zanoszę,
    Bogu Ojcu i Synowi.
    Dopierdolcie sąsiadowi!

    --
    Marek Witbrot

    www.playmobile.pl/marula

  • 19. Data: 2008-12-13 00:25:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Marek Witbrot napisał:
    [..]
    > Dopierdolcie sąsiadowi!

    Mam wrażenie, że zapomniało Ci się, że to Ziobro jest złoczyńcą,
    a nie pokrzywdzonym.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 20. Data: 2008-12-13 00:30:05
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Arek pisze:
    > Użytkownik Marek Witbrot napisał:
    > [..]
    >
    > Mam wrażenie, że zapomniało Ci się, że to Ziobro jest złoczyńcą,
    > a nie pokrzywdzonym.

    Nie, no zgadza się, ale myślałem, że oskarżeniem Ćwiąkalskiego Zerro
    miał zdobyć kasę na te emisje, a tu chodzi tylko o dopierdolenie.
    Ciekawe, że akurat teraz.

    --
    Marek Witbrot

    www.playmobile.pl/marula